Inlägg från: Anonym (För min del) |Visa alla inlägg
  • Anonym (För min del)

Gift och inget sex!

Anonym (S) skrev 2024-09-15 22:18:25 följande:
    Gift och inget sex! Hej
    jag ska fatta mig kort?
    Jag har/är gift i 11 år med min man. Vi har 2 fina barn ihop men sexlivet finns tyvärr inte och det har varit dåligt länge med det.  Jag har försökt prata med min man flera ggr men han säger att han tänder på sexiga underkläder,när jag fixar mig (klä mig snyggt). det är hans förklaring, och jag försöker men tycker inte det är värsta anledningen till inget sex. han kollar på porr och jag säger att han ska ske ska sluta med det men han säger att alla killar gör detta?
    Så problemet är att jag vill ha sex och jag saknar det sååå mycket så jag känner att jag snart vill göra det med någon som kan tillfredsställa mig? jag vet att otrohet är inte bra men jag kan inte ha det så här heller?.har ni några tips? ska man hitta en kk?

För min del planerar jag att ev gifta mig eller åtminstone förlova mig med med en kvinna som betyder mycket i mitt liv och som jag även om hon inte är "min stora kärlek i livet" vill hedra med en fin ring, men leva i celibat med henne, bla  då "min verkliga kärlek"(som åtminstone för den näraliggande tiden dumpat mig) är en annan. Hon som jag kanske gifter mig med vet om att jag vill  leva avhållsamt, och jag hoppas det skall fungera, Hon betyder mycket och jag vill visa henne uppskattning och som sagt ge henne en fin ring.
  • Anonym (För min del)

För min del planerar jag att ingå ett äktenskap med en kvinna jag vill visa respekt och uppskattning och ge en fin ring, en kvinna av betydelse i mitt liv, och min tanke är att inte ha sex med henne, men att ha visat henne uppskattning med förlovningsring och vigselring. Hon vet om min inställning. Ser det inte som något stort problem. Man kan - även om det är ovanligt- med avsikt välja att gå in i ett formellt äktenskap utan sex om man är överens.

Svar på tråden Gift och inget sex!