Tänder du på att se din partner onanera?
Är det något du går igång på?
Är det något du går igång på?
Som fan.
Vid rätt tillfälle såklart.
Herregud JA! SÅ Jävla hett!!
...Jag har haft mardrömmar om att min man onanerar i badrummet istället för att ha sex med mig och jag får inte komma in trots att jag gråter, skriker och bankar på dörren.
Jag onanerar gärna framför honom, men skulle han runka istället för att ha sex med mig så hade jag känt mig misslyckad. Vill inte säga no Runking allowed, men jag har en stark önskan om att han inte gör det.
...Jag har haft mardrömmar om att min man onanerar i badrummet istället för att ha sex med mig och jag får inte komma in trots att jag gråter, skriker och bankar på dörren.
Jag onanerar gärna framför honom, men skulle han runka istället för att ha sex med mig så hade jag känt mig misslyckad. Vill inte säga no Runking allowed, men jag har en stark önskan om att han inte gör det.
Jag gör det hellre åt honom.... på samma vis som jag hellre ser att han rör mig än att jag gör det själv när vi är tillsammans...
När han gör det ute och framför folk som inte är beredda på det,,, hemma blir det ju bara som vanligt.,,
Med tanke på att han sitter och drar i den mest hela tiden så blir svaret nej.
Reagerar inte längre på den skinnhissen som går upp och ner, upp och ner, upp och ner....
Älskar och se min fru onanera, gör det ofta tillsammans.
Händer ibland att vi inte orkar röja runt i sängen så vi ligger bredvid varandra och onanerar. Eller bara hjälper varandra.
Ibland har hon leksaker. Men kyssar smek brukar ingå. Brukar ofta gosa nafsa i nacken smeka bröst. Då kommer hon fort.
Vi onanerar, slickar o suger mkt mer än vi knullar
Tänder otroligt mycket på att se honom ta fram sin stora kuk och runka till porrfilm. Avslutar gärna jobbet åt honom.