• Anonym (Blomman)

Tänder du på att se din partner onanera?

Är det något du går igång på?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder du på att se din partner onanera?
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-09-16 08:29:35 följande:
    Vadå ?i alla fall för män?? Varför skulle onani vara ett loserbeteende? Du kan inte mena allvar.
    Redan förklarat det. För att det är något män får göra när de inte får sex i verkliga livet.

Män som är attraktiva och får relationer har ingen anledning att onanera. Inte om de har ett tillfredsställande sexliv med sin flickvän.
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-16 13:39:12 följande:
    Redan förklarat det. För att det är något män får göra när de inte får sex i verkliga livet.

Män som är attraktiva och får relationer har ingen anledning att onanera. Inte om de har ett tillfredsställande sexliv med sin flickvän.
    Man kan väl ha ett tillfredsställande sexliv och ändå tycka om att onanera?

Onani är ett utmärkt sätt att komma nära sin egen kropp och njutning. Utan onani är jag säker på att jag hade varit en sämre älskare.
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-09-24 06:56:47 följande:
    Man kan väl ha ett tillfredsställande sexliv och ändå tycka om att onanera?

Onani är ett utmärkt sätt att komma nära sin egen kropp och njutning. Utan onani är jag säker på att jag hade varit en sämre älskare.
    Jag förstår inte varför man skulle behöva onanera i en relation som skänker tillräckligt med sexuell tillfredsställelse. Det skulle vara om den ena parten är bortrest då och är sexuellt otillgänglig.

Ser inte heller hur onani skulle göra en man till en bättre älskare, tvärtom faktiskt. Det är ju en egogrej och har inget med kvinnans kropp att göra.
  • Anonym (Jag)

Herregud JA! SÅ Jävla hett!!

• Anonym (Mardröm.)

...Jag har haft mardrömmar om att min man onanerar i badrummet istället för att ha sex med mig och jag får inte komma in trots att jag gråter, skriker och bankar på dörren. 

Jag onanerar gärna framför honom, men skulle han runka istället för att ha sex med mig så hade jag känt mig misslyckad. Vill inte säga no Runking allowed, men jag har en stark önskan om att han inte gör det.

• Anonym (QT89)
    Anonym (Mardröm.) skrev 2024-09-24 16:45:36 följande:

...Jag har haft mardrömmar om att min man onanerar i badrummet istället för att ha sex med mig och jag får inte komma in trots att jag gråter, skriker och bankar på dörren. 

Jag onanerar gärna framför honom, men skulle han runka istället för att ha sex med mig så hade jag känt mig misslyckad. Vill inte säga no Runking allowed, men jag har en stark önskan om att han inte gör det.

Fast vad gör det? Asså jag kan förstå om han gör det ist för att röra dig. Men som substitut att du kanske inte orkar den dagen. Eller den helgen så borde han väl få runka? Har runkar föera gånger när min sambo inte har lust. Hon har oplanerat bredvid mig när jag sovit o hon ville ha en snabb orgasm utan o väcka alla. No big del. Påt igen nästa dag bara ;)
  • Anonym (Nope....)

Jag gör det hellre åt honom.... på samma vis som jag hellre ser att han rör mig än att jag gör det själv när vi är tillsammans...

• Anonym (Mardröm.)
    Anonym (QT89) skrev 2024-09-24 16:57:22 följande:
    Fast vad gör det? Asså jag kan förstå om han gör det ist för att röra dig. Men som substitut att du kanske inte orkar den dagen. Eller den helgen så borde han väl få runka? Har runkar föera gånger när min sambo inte har lust. Hon har oplanerat bredvid mig när jag sovit o hon ville ha en snabb orgasm utan o väcka alla. No big del. Påt igen nästa dag bara ;)
    Vi har oftast sex både morgon och kväll. Inte alltid samlag, men alltså jag får honom att komma 2 ggr om dagen de flesta dagar. Jag ville tre ett tag .Det handlar inte om att jag måste ha orgasm, utan att jag vill ge/närhet/det är mitt kärleksspråk/ångestlindrande men det var för mycket för honom.

Så två är precis lagom. Då känner jag att jag är världens bästa fru och det är viktigt för mitt psykiska mående. 

Jag skulle kunna sänka till en med, bara jag har den där känslan av att jag är bäst och mer än tillräcklig sexuellt. Skulle han då runka hade jag känt mig misslyckad.
  • Anonym (C)
    Anonym (A) skrev 2024-09-15 00:27:32 följande:

När han gör det ute och framför folk som inte är beredda på det,,, hemma blir det ju bara som vanligt.,,

Det är så jobbigt att jämnt hamna i finkan pga dina kinks.
  • Anonym
    Anonym (C) skrev 2024-09-24 17:15:47 följande:
    Det är så jobbigt att jämnt hamna i finkan pga dina kinks.
     Nej, det har han aldrig lidit av.
  • Nyfiken79
    Anonym (Mardröm.) skrev 2024-09-24 17:14:44 följande:
    Vi har oftast sex både morgon och kväll. Inte alltid samlag, men alltså jag får honom att komma 2 ggr om dagen de flesta dagar. Jag ville tre ett tag .Det handlar inte om att jag måste ha orgasm, utan att jag vill ge/närhet/det är mitt kärleksspråk/ångestlindrande men det var för mycket för honom.

Så två är precis lagom. Då känner jag att jag är världens bästa fru och det är viktigt för mitt psykiska mående. 

Jag skulle kunna sänka till en med, bara jag har den där känslan av att jag är bäst och mer än tillräcklig sexuellt. Skulle han då runka hade jag känt mig misslyckad.
    Men om det är så att han runkar för att han blir upphetsad av att tänka på det du gjort för honom och bara måste få spruta lite snabbt
  • Anonym (Mardröm.)
    Nyfiken79 skrev 2024-09-24 20:10:35 följande:
    Men om det är så att han runkar för att han blir upphetsad av att tänka på det du gjort för honom och bara måste få spruta lite snabbt
    Alltså jag kan få honom dit väldigt snabbt om jag vill. Men ok när han reser i jobbet och så brukar jag spela in mig själv och skicka små klipp. Då är det ok. Men inte istället för att vara med mig när vi är hemma. 

Jag gillar inte det här som de gör i porr, att mannen runkar och ger sig själv orgasm i slutet. Det är som att mannen tar ifrån henne att få ge honom det då.  
  • Nyfiken79
    Anonym (Mardröm.) skrev 2024-09-24 20:25:44 följande:
    Alltså jag kan få honom dit väldigt snabbt om jag vill. Men ok när han reser i jobbet och så brukar jag spela in mig själv och skicka små klipp. Då är det ok. Men inte istället för att vara med mig när vi är hemma. 

Jag gillar inte det här som de gör i porr, att mannen runkar och ger sig själv orgasm i slutet. Det är som att mannen tar ifrån henne att få ge honom det då.  
    Hör av dej om du blir singel eller har du nån tvillingsyster,jag bara skojade lite men du låter som en underbar sexpartner
  • Anonym (jjj)
    Anonym (Mardröm.) skrev 2024-09-24 16:45:36 följande:

Men onani och sex med sin partner är olika saker kan jag tycka. Onani är för att man är lite överspänd och det går fort att varva ner. Det kanske har byggts upp ett sexuellt begär under en period och oron gnanger i kroppen.  Att få till sex med sin ev. partner just då är kanske ett "projekt"? Hon kanske inte är hemma? Hon kanske  har mens? Blir då att man tar till onani som en lösning på problemet. Se det inte som nåt personligt. 
  • Anonym (Vanesak)

Med tanke på att han sitter och drar i den mest hela tiden så blir svaret nej.

Reagerar inte längre på den skinnhissen som går upp och ner, upp och ner, upp och ner....

• Anonym (Jan)

Älskar och se min fru onanera, gör det ofta tillsammans.

• blacksmith

Händer ibland att vi inte orkar röja runt i sängen så vi ligger bredvid varandra och onanerar. Eller bara hjälper varandra.
    Ibland har hon leksaker. Men kyssar smek brukar ingå. Brukar ofta gosa nafsa i nacken smeka bröst. Då kommer hon fort.

• Anonym (Absolut)

Vi onanerar, slickar o suger mkt mer än vi knullar

• Anonym (Jossan)

Tänder otroligt mycket på att se honom ta fram sin stora kuk och runka till porrfilm. Avslutar gärna jobbet åt honom.

Svar på tråden Tänder du på att se din partner onanera?