• Nyfiken79

Tänder du på att se din partner onanera?

Anonym (Mardröm.) skrev 2024-09-24 17:14:44 följande:
    Vi har oftast sex både morgon och kväll. Inte alltid samlag, men alltså jag får honom att komma 2 ggr om dagen de flesta dagar. Jag ville tre ett tag .Det handlar inte om att jag måste ha orgasm, utan att jag vill ge/närhet/det är mitt kärleksspråk/ångestlindrande men det var för mycket för honom.

Så två är precis lagom. Då känner jag att jag är världens bästa fru och det är viktigt för mitt psykiska mående. 

Jag skulle kunna sänka till en med, bara jag har den där känslan av att jag är bäst och mer än tillräcklig sexuellt. Skulle han då runka hade jag känt mig misslyckad.
    Men om det är så att han runkar för att han blir upphetsad av att tänka på det du gjort för honom och bara måste få spruta lite snabbt
  • Nyfiken79
    Anonym (Mardröm.) skrev 2024-09-24 20:25:44 följande:
    Alltså jag kan få honom dit väldigt snabbt om jag vill. Men ok när han reser i jobbet och så brukar jag spela in mig själv och skicka små klipp. Då är det ok. Men inte istället för att vara med mig när vi är hemma. 

Jag gillar inte det här som de gör i porr, att mannen runkar och ger sig själv orgasm i slutet. Det är som att mannen tar ifrån henne att få ge honom det då.  
    Hör av dej om du blir singel eller har du nån tvillingsyster,jag bara skojade lite men du låter som en underbar sexpartner
Svar på tråden Tänder du på att se din partner onanera?