• Anonym (Blomman)

    Tänder du på att se din partner onanera?

    Är det något du går igång på?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder du på att se din partner onanera?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nej)

    Nej, jag tänder inte på att se män onanera. 

  • Anonym (Kr)

    Har ingen partner men svarar ändå nej. Har sett det på film och tycker det ser fjantigt ut mestadels. Som en schimpans på zoo som inte har nåt vettigare för sig än att sitta och dra i sin skinnspik inför alla besökare. 

  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-15 00:45:54 följande:

    Har ingen partner men svarar ändå nej. Har sett det på film och tycker det ser fjantigt ut mestadels. Som en schimpans på zoo som inte har nåt vettigare för sig än att sitta och dra i sin skinnspik inför alla besökare. 


    Det är väl ändå en helt annan sak att se en främmande man runka på film än att se sin partner (som man förhoppningsvis tycker om och känner tilldragelse till) njuta?
  • Anonym (Kr)
    Anonym (Blomman) skrev 2024-09-15 05:59:44 följande:
    Det är väl ändå en helt annan sak att se en främmande man runka på film än att se sin partner (som man förhoppningsvis tycker om och känner tilldragelse till) njuta?

    Nej, det är det inte. 


    Du pratar om onani och frågar huruvida denna akt är tändande för oss kvinnor att se. 


    Mitt svar är nej då jag tycker det ser löjligt och egocentriskt ut. Sen är det ovidkommande om det rör sig om en partner eller en attraktiv man i p-rullar.

    Jag attraheras av både utseende och beteenden hos män och onani är ett loserbeteende i mina ögon. Det är sånt som incels får hålla på med, inte attraktiva män som har valet att ligga med kvinnor. Att sitta i sin ensamhet och hålla på med sig själv är bara tragiskt, iallafall för män.


     

  • Anonym (Ex)

    Ett ex hade nån skum ticks o drog fram snorren verkligen i tid o otid, när jag prata i tel, när jag åt, när fan som helst åkte den fram, han kändes som en ouppfostrad 3 åring. 

    Men att se en sexig man runka i en sexuell atmosfär - hell yeah! Stå framför mig o runka framför ansiktet.. mums.

  • Anonym (Hhh)
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-15 11:43:46 följande:

    Nej, det är det inte. 


    Du pratar om onani och frågar huruvida denna akt är tändande för oss kvinnor att se. 


    Mitt svar är nej då jag tycker det ser löjligt och egocentriskt ut. Sen är det ovidkommande om det rör sig om en partner eller en attraktiv man i p-rullar.

    Jag attraheras av både utseende och beteenden hos män och onani är ett loserbeteende i mina ögon. Det är sånt som incels får hålla på med, inte attraktiva män som har valet att ligga med kvinnor. Att sitta i sin ensamhet och hålla på med sig själv är bara tragiskt, iallafall för män.


     


     


    Jobbigt läge för dig.
    i stort sätt alla män runkar ibland
    Du får ragga i kyrkan 

  • Anonym (Kr)
    Anonym (Hhh) skrev 2024-09-15 19:00:51 följande:

     


    Jobbigt läge för dig.
    i stort sätt alla män runkar ibland
    Du får ragga i kyrkan 


    Nej, det är inte nåt jobbigt läge för mig då mitt intresse för romantiska relationer är tämligen svagt.

    Dessutom är det inte min uppgift att vara den som initierar kontakt utan det får männen göra isåfall. Och då ska det vara på ett respektfullt sätt och inte nåt billigt raggarbeteende likt en omogen fjortis. 

    Och för det tredje så behöver man inte vara kyrklig för att inse hur patetiskt det är att apa sig med skinnspiken titt som tätt när man redan befinner sig i en relation. Då har man sex med sin partner och inte med Lena Handén. 
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-15 11:43:46 följande:

    Jag attraheras av både utseende och beteenden hos män och onani är ett loserbeteende i mina ögon. Det är sånt som incels får hålla på med, inte attraktiva män som har valet att ligga med kvinnor. Att sitta i sin ensamhet och hålla på med sig själv är bara tragiskt, iallafall för män.


    Vadå ?i alla fall för män?? Varför skulle onani vara ett loserbeteende? Du kan inte mena allvar.
Svar på tråden Tänder du på att se din partner onanera?