Vad kan begäras av mig som bonusmamma?
Dexter dot com skrev 2024-09-14 11:43:18 följande:
Självklart kan särbons chef inte ställa några som helst krav på dig. Frågan är ju varför din särbo ens tar upp det med dig? Han borde inte belasta dig ens med att nämna det utan lösa sina problem själv. Bli för gudsskull inte sambo då han redan nu försöker lämna över ansvaret över sina barn på dig!
Tveksamt om jag ens skulle vilja vara särbo med någon som ställer så orimliga krav. Varför ska TS bli gratis nanny och fixa hans barnpassning? Hur kan hans chef få för sig att ställa några som helst krav på TS? Det verkar trassligt att umgås med en kravmaskin som dessutom har en mystisk chef som räknar med främmande utomstående personer i sin planering, är det ens tillåtet? Nu tror jag inte ett ögonblick på att det är chefen som begär den här barnomsorgen utan det är någonting som mannen hittar på och TS är inte tillräckligt insatt i sådana här frågor för att genomskåda det, eller också är TS förblindad av kärlek. Detta borde bli ett uppvaknande, det kommer bara att bli krav och bekymmer med den här mannen. Be inte om problem utan se dig om efter en annan man eller förbli singel, TS.