Vi har gått igenom pärmen beslut och orosanmälningarna, diskuterat, vad har ni gjort för fel här.
Vissa av orosanmälningarna är vansinniga, andra ligger det befogad kritik i.
Har sagt att det är som när man besiktigar bilen och får många 2or, man tar lappen och åtgärdar ett fel i taget, när alla fel är fixade kan man göra ombesiktning.
Så är väl där vi är nu, tar bort tvåorna men inte redo för ombesiktning.
Men så jättesvårt i vissa fall vad man ska åtgärda, tex stora barnet ville ha läsk till frukost vid hembesök av soc, och frun sa, du vet vi bara har läsk på lördagar, och barnet blev jätteledsen och sprang därifrån.
Soc menade att frun skulle springa efter barnet , de har öppen planlösning så barnet var i samma rum.
Soc menar att frun skulle förklara för barnet varför man inte får läsk till frukost, frun sa att detta händer varje gång det blitit läsk över, och att barnet alltid får samma svar, vi väntar till lördag. Känns som både frun och soc har rätt, mitt hemmanickrade förslag var, köp inte för mycket läsk så behöver ni inte ha denna diskussion varje gång.
En enkel lösning som kan undvika konfrontion i fortsättningen. Frun menar hon satt gränser, soc menar att man inte bara kan säga, nej vänta till lördag, jag vet inte.