Överklaga soc beslut.
Frun berättade att när de hade övervakat umgånge hade stora barnet sgt vid kaffebordet, jg saknar min mamma och pappa och min mormor och morfar och min farmor och farfar, saknar de mig?
När frun skulle svara hade socutredaren sagt, det får du inte svara, då kan barnet bli upprört.
Stckars liten, där går hon och tror alla har glömt henne, hur kan någon må dålogt av att vet de är älskade och saknade?
:( Det här är ju vidrigt. Uppmana föräldrarna att skriva ner, helst även spela in, alla samtal med soc. Vi sitter och skriver anmälan av soc nu och alla sparade citat är värdefulla i det arbetet. Både saker soc sagt och saker barnet har sagt. Barn har laglig rätt att få säga vad de tycker och bli lyssnade på. De bör få information om barnkonventionen och att den är lag.
Vårt barn har berättat att handläggaren sagt till hen att mamma och pappa behöver paus från dig. Som om det var barnets fel alltihop. Handläggaren försökte också på andra sätt berätta för barnet atf hens relation till oss var dålig. Som tur var är vår relation till barnet allt annat än dålig och barnet avfärdade handläggaren som knäpp.