Kan jag tvingas hämta min mans barn på förskola?
Hur skulle de kunna tvinga det? Hämta ditt barn bara om det är vad du vill. Säg bara nej om de säger nåt.
Hur skulle de kunna tvinga det? Hämta ditt barn bara om det är vad du vill. Säg bara nej om de säger nåt.
Om man ger sig ihop med en person med bagage så får man nog vara beredd att kånka lite.
Annars låter man bli det.
Trodde du att du kunde spruta Vanish på 5-åringen och så skulle hen försvinna eller? Du har två barn nu. Kanske tre om mannen gör som många män gör och dumpar även sitt barn på dig, tills det blir äldre och eventuellt mer intressant för honom.
Min far talade inte till mig som en person förrän jag var elva nåt, och dumpade mig ofta på tillfälliga kvinnor, farmor eller sin syster vid umgänge.
Konstigt att man inte vill ha kontakt sen när man blir vuxen?
Allt är möjligt såklart men det är väl inte direkt vad man mås utgå ifrån bara för det. Men i så fall så får de väl hjälpa barnet med hans psykiska problem framför allt hans egen pappa och mamma.
Jo kanske det kan vara så eller så ville TS inte ha OT-frågor utan få hjälp med vad hon faktiskt frågade. Tjatar du tillräckligt många gånger så kanske hon ger med sig och svarar
Man kan välja att stå ut tills umgänget upphör. Vilket i vårat fall inte gällde så många år.
Jag skulle aldrig förvänta mig att någon skulle göra något för mina ungar, de är mitt och pappans ansvar. Det är även vårt ansvar att se till att de förstår att andras ungar har andra regler, föräldrar och släkt. Vilket innebär att de gör andra saker som tex gå och bada.