• Lindhafarmor76

Tatueringar 👍 eller 👎??

Många har förutfattade meningar om tatuerade personer, idag är det väl ganska så ?normalt och accepterat?.

Men vad tycker DU???

Jag personligen tycker det är vansinnigt vackert på kvinnor/gravida kvinnor och otroligt sexigt och attraheraned på män med snygga kroppar 👌👌👌 mmmmm MUMS 😋 
    Tonårsmamma, känna sig ensam i ett samboförhållande
  • Svar på tråden Tatueringar 👍 eller 👎??
  • Anonym (Inflation)

Fult som fn nu när ALLA har det..

• Anonym (Mia)

Mja. En enstaka kan vara ok men mestadels fult som f*n imo. Som att motivlacka en ferrari. 

• Postman

Någon tatuering tycker jag kan vara fint eller rent av sexigt men när de ska se ut som en vandrande anslagstavla så ser det bara sjaskigt och sunkigt ut. Oftast är det ett dåligt mående som finns i bakgrunden när de ska ha nya tatueringar i all oändlighet. 

• Anonym (Casanova)

Jag tycker att det är fult med tatueringar. Men när jag träffar en tjej som har det så frågar jag henne om dem. Ger enkla pluspoäng.

Ungefär som att fråga en hundägare om hunden för att vinna gillande.

• Lindhafarmor76
    Anonym (Casanova) skrev 2024-09-09 09:34:19 följande:

Jag tycker att det är fult med tatueringar. Men när jag träffar en tjej som har det så frågar jag henne om dem. Ger enkla pluspoäng.

Ungefär som att fråga en hundägare om hunden för att vinna gillande.

Vilken tur att alla är olika?.att säga saker till eller om någon för pluspoäng 👎👎👎 beklagar att du uppenbarligen behöver göra det för att få till det?.

Men å andra sidan, en bra människokännare ser oftast igenom dessa saker ✌️

Men Lycka Till med + poängen ✌️✌️✌️
    Tonårsmamma, känna sig ensam i ett samboförhållande
  • Anonym (Casanova)
    Lindhafarmor76 skrev 2024-09-09 09:40:44 följande:
    Vilken tur att alla är olika?.att säga saker till eller om någon för pluspoäng 👎👎👎 beklagar att du uppenbarligen behöver göra det för att få till det?.

Men å andra sidan, en bra människokännare ser oftast igenom dessa saker ✌️

Men Lycka Till med + poängen ✌️✌️✌️
    Tack, det går bra. Jag kan inte skylta med den person jag egentligen är. Det skulle inte bli något bra.

Haha, igår fick jag en lektion i hur man känner igen sådana som mig. Det var gulligt.
  • Anonym (Inflation)

Tycker det är som det mesta som har med kläder, frisyrer och utseende och det yttre att göra så att säga.

Vissa passar i det. Vissa kan bära upp det. Andra inte..

• Anonym (H)

Beror helt på storleken och var tatueringen sitter. 

• exandthecity
    Anonym (Mia) skrev 2024-09-09 09:30:29 följande:

Mja. En enstaka kan vara ok men mestadels fult som f*n imo. Som att motivlacka en ferrari. 

Aha så din kropp är som en Ferrari då.. min är mer som en MB 240D med enstaka missar i serviceboken men på det stora hela välhållen och funktionell. Inga motivlackeringar.
  • Anonym (Mannen)

Min erfarenhet är att personer med tatueringar mer än någon enstaka har någon form av mentala problem. Oftast att det finns en massa bekräftelsebehov. Därför blir det avtändande på något sätt. 

Men jag känner inte jättemånga unga personer så bland dem kanske det är annorlunda. 

Svar på tråden Tatueringar 👍 eller 👎??