Inlägg från: Anonym (Volvo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Volvo)

När märker man förbättring av tillskott?

Att börja äta bättre mat och mera mat brukar vara den snabbaste förändringen som märks,  redan efter några dagar känns en klar förbättring.- under förutsättning att gamla dåliga vanor samtidigt bryts och ersätts av dom  bättre matvanorna. Svårt att få resultat dock om bättre vanor inte blir mer än broccoli och ett knäckebröd. 

Tillskott av olika slag brukar ta några veckor upp till nån månad. 

• Anonym (Volvo)
    Anonym (bristvara) skrev 2024-09-07 18:31:55 följande:
    Jag visste inte vad jag skulle kalla de utom just tillskott. Jag har bland annat fått samma D-droppar man brukar ge till bebisar.

Jag är dålig på att äta, det är sant. Jag äter väldigt lite, små portioner. I övrigt rör jag på mig och dricker enbart vatten med väldigt få undantag.
    Vad är anledningen till att du äter så lite och så dåligt? Där har du liksom lite svaret på hur du ska må bättre igen. 
    Tillskott hjälper ingenting alls om du i längden inte förändrar dina matvanor så att kroppen kan ta upp mineraler och vitaminer.  

Jag mådde som dig en period när jag var millimeter ifrån att få diagnos anorexia och det var insikten om att diagnos medför sjukhusvistelse och mediciner och annat som gjorde att jag vaknade upp och tog emot rätt sorts hjälp innan det gick så långt.  
Svar på tråden När märker man förbättring av tillskott?