Inlägg från: Anonym (Inte ovanligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Inte ovanligt)

Hon lämnar honom på grund av mig - han arg på mig

Ytterligare en tråd som bekräftar att män har svårt att bara vara vän med kvinnor. Så förvånande, NOT. 

Det är inte ditt fel att han misstolkat, men om du på något vis hintat om att du vill ha honom , om än på skämt. Är det inte konstigt.
    Har du talat om för honom när ni skojflörtat att du bara skämtar eller bara vill vara hans vän? Annars är det inte underligt att han misstolkat?.

Det kan aldrig vara ditt fel att han lämnar, det är ju hans beslut. Om han nu tänkt lämna för din skull,så kan han inte vara kär i sin fru. Varför skulle han då stanna kvar om du inte fanns med i bilden . Är han bara rädd för att bli ensam?

• Anonym (Inte ovanligt)

Åh vänta jag missförstod. Han ville bara ha sex och inte att frun skulle lämna. Vilket äckel i så fall! Nu är han arg för att frun upptäckt att han tänkt vara otrogen!

• Anonym (Inte ovanligt)

Han verkar inte det minsta normal. Man köper väl inte kondomer utan att veta om den andre är intresserad av att ha sex med en? Åtminstone inte av den orsaken.

Du ska inte ha ont i magen för något, utan fråga bara lugnt ??vad som fick honom att tro att du var intresserad av att ha sex med honom?. Samt varför han inte ens nämnt något till dig om sina idéer.

Om han ger sig på dig igen med antydan om att det är ditt fel. Sätt honom på plats.

• Anonym (Inte ovanligt)
    Anonym (.) skrev 2024-09-09 06:44:37 följande:

De låter knäppa båda två. Jag hade sagt till dem att hålla sig borta från mig annars kontaktar jag Polisen. 

Hans fru har väl inte varit på ts, eller har jag missat något?
    Det verkar ju vara mannen som har psykiska problem?
  • Anonym (Inte ovanligt)
    Virriga Vera skrev 2024-09-09 09:32:38 följande:
    I TS står det "Hon har sökt upp mig och skickat massa meddelanden också, jag har så ont i magen och vet ingenting nu..."
    Ok tack. Har inte hunnit läsa genom hela tråden så jag missade det.
    Låter helt bisarrt! 
Svar på tråden Hon lämnar honom på grund av mig - han arg på mig