• Anonym (L)

Hon lämnar honom på grund av mig - han arg på mig

Helt otroligt och sååå Familjeliv- mentalitet att man inte ska kunna ha en lite "flirtig" jargong på jobbet utan att MÄN ska gå händelserna i förväg på detta sätt. 

Du har inte gjort fel - han har dragit på för stora växlar på detta. Jag tycker du ska säga till honom exakt vad du tycker och sen avsluta er relation. Han verkar inte riktigt klok.

• Anonym (L)
    Anonym (Stina) skrev 2024-09-06 12:18:13 följande:

Men jag har inte "inlett" något. För mig var det bara vänskapligt och jag har aldrig antytt att jag skulle vilja något mer. De flesta som hört oss skulle nog mest uppfatta det som att vi är elaka mot varandra. Vi har samma sarkastiska attityd mot varann. Han började "attackera" min korthet första gången vi träffades och jag dissade hans ålder tillbaka... och på den vägen fortsatte det.

Hon lämnade honom över kondomerna, något jag inte ens visste att han köpt eller att han tänkte i såna banor alls.

Exakt. Han har dragit på för tok för stora växlar i detta som du inte har haft en tanke på. Alltså så har du inte gjort fel utan han verkar inte riktigt hundra.
Svar på tråden Hon lämnar honom på grund av mig - han arg på mig