Inlägg från: Anonym (Marinaraflag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Marinaraflag)

Han visar stolt upp (sex fråga)

Anonym (Tjej) skrev 2024-09-04 23:09:28 följande:
    Jag har sagt nej tex när jag var tvungen att vara i tid till ett event och en middag som var väldigt viktiga träffar. Så dem gångerna kändes det som om det var lite det som gjorde att det behövdes bli sex för honom för han visste det var viktigt men jag vet inte. En känsla bara som är svår att beskriva. Ena gången där hade vi nästan precis haft sex, duschat och jag hade gjort vid mig så böjde jag mig framåt för prova lite skor och var stressad med. Så det blev ju ändå sex för han är ju snygg och sexig och allt det där. Men vet jag sa nej flera ggr för hade verkligen inte tiden osv. Men säger inte det inte skedde med samtycke men kände det blev så fel. Han blir liksom småsur/syrlig. Lite med att han vill ju gärna vi ska hålla oss för oss själva så den gången kunde jag ju skippa lika bra att gå på den planerade saken för nu var jag ju ändå så sen. 
    Det här låter verkligen inte bra, TS.

Sedan måste jag be dig fråga dig själv: du har skrivit ett par gånger nu att "det är inte så att det inte skedde med samtycke". Just formuleringen för tankarna till att samtycket nog inte var helt klargjort ändå, eftersom du ens tar upp det. Obs!! Jag menar inte att han skulle bett dig skriva på ett papper eller frågat dig rakt ut - men du vet nog att du inte var helt med på noterna, och han också - och sammantaget pekar det på att det är kontroll och övergreppsfantasier han går igång på.

Röda flaggor här, lyssna på dig själv snälla!
Svar på tråden Han visar stolt upp (sex fråga)