Han visar stolt upp (sex fråga)
Jag träffar en kille sen en tid tillbaka och han är snart 40 år. Han är den enda av alla jag träffat sen jag var tonåring, som får stånd så enkelt och visar stolt upp det. Tänker tja det är väl gött när man är äldre. Men han får det bara jag böjer mig framåt, sitter nära han osv. Och sista tiden när vi träffats mer och då sett film så visar han hur han får stånd till väldigt sjuka scener. Han säger det är för jag är nära osv men jag är rädd att det är filmen. Det är liksom inte helt fullt ut andra ggr kanske men det är verkligen helt fullt ut när det varit scener i filmer där det är förnedring av kvinnor/där kvinnor blivit våldtagna osv. Och då mitt filmen så visar han ju stolt upp detta medan en annan sitter äcklad. Han har ju ett udda beteende när det gäller sex för det är ofta när vi ska iväg och han vet vi inte hinner för det är viktigt speciellt för mig som han bara MÅSTE. Och han är super noga att jag måste duscha med honom efteråt och är man då sminkad osv så måste jag göra om allt och blir sen. Likaså många gränser tänjs och tänker ibland på det men det är som om han pratar omkull det. Det är så svårt att förklara. Och just med duschen. Det är så märkligt att det ska vara så noga. Han får panik om jag inte gör det. Pratade med en kompis om detta och hon frågade om han inte blivit anklagad för något tidigare som sätter igång detta. Och lägger man ihop allt ja då kanske frt är mer udda än jag tänker. Men det som skrämmer mig mest är ju då filmerna/hur lätt han får det och hur stolt han visar det. Och har ju några ggr när jag ex böjt mig för ta tvätten ställt sig bakom, myst liiiite och sen kört igång. Det går liksom så fort alltihop och inte så att jag känner att jag inte är med på det men det är ändå någon gräns där som inte känns okej. Så här gammal och aldrig varit med om detta tidigare. Vi har talat om saker och det känns ibland som om många saker jag sagt jag inte gillar i sängväg pressar han på. Bara en sån sak som att utrycka sig att när en tjej har mens så är det ju lättare bara, inget äckligt, för det är ju redan glid då. Jag trodde det var ett äckligt skämt men ...