Inlägg från: Anonym (Hamas är kryp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hamas är kryp)

Svenskar + Palestina = sant...?

Anonym (Folkmord) skrev 2024-09-05 09:06:14 följande:
    Skulle vi bli drabbade av folkmord, barnslakt, förintelse, krigsbrott här i Sverige av t.ex Danmark skulle jag vilja att världen brydde sig.
    Det skulle aldrig hända, åtminstone inte om vi inte gick in i Danmark och dödade tusentals civila först. 
  • Anonym (Hamas är kryp)
    Anonym (Logic) skrev 2024-09-09 22:54:08 följande:
    Bara några dagar efter den bestialiska slakten på över 1000 israeler hade förövare och offer bytt plats.

Inga manifestiationer, demonstrationer eller TV-galer för de som fick sätta livet till i Israel.
    Ja,det är obegripligt hur sjutton det gick till?
    Om Israel hade gjort så hade ingen minsann glömt det.
  • Anonym (Hamas är kryp)
    Anonym (Inte i mitt namn) skrev 2024-09-13 08:28:35 följande:
    Du verkar inte ha någon aning om vad folkmord betyder. Du behöver läsa på själv. Tror du att man behöver utrota ett helt folk för att det ska räknas som folkmord? 

Nej, men om de haft intentionen skulle det vara mångt fler avlidna. Hur svårt vore det för Israel att utföra ett folkmord om de velat?

Nu har de försökt att hålla ner antalet döda genom olika metoder, men det är svårt om palestinierna vägrar flytta på sig trots varningar, svårt när Hamas ser till att de blir måltavlor, och svårt att undvika civila när det finns extremt stort antal människor på en liten yta. 

Hamas borde dömas till folkmord på både israeler och palestinier. För det är trots allt de som inte ger palestinierna skydd, och använder de som måltavlor.

imho

• Anonym (Hamas är kryp)
    Anonym (Inte i mitt namn) skrev 2024-09-27 16:30:48 följande:

Israel fortsätter döda civila och barn i Gaza. Det är hemskt.

www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt

www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt

www.aftonbladet.se/nyheter/a/aljEX4/manga-barn-bland-de-doda-i-bombning-i-gaza-stad

www.aftonbladet.se/nyheter/a/gwLBj0/dokument-namnger-gazas-doda-14-sidor-spadbarn

Att kasta döda från taket är också något som bevisar att IDF är lika som Hamas terrorister.

Skrek du inte i mitt namn, när Hezbollah dödade 12 israeliska barn också ?
Svar på tråden Svenskar + Palestina = sant...?