Inlägg från: Anonym (Folkmord) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Folkmord)
    Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 18:49:23 följande:
    Fast inga Israel-sympatisörer går ute och skränar på gatorna med plakat och flaggor, icke heller sitter de och "strejkar" utanför några universitet...

Palestina-gänget är extremt... eh, passionerat, i jämförelse. Denna passion förundrar mig, vill förstå den. 
    För att det är ett brutalt folkmord.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Folkmord)

Och jag (ursäkta uttrycket) skiter fullständigt vilken religion ett land har. Jag står för människan. Fel är fel punkt slut. Kommer försvara en ateist, jude, muslim ,kristen, buddhist vafan som helst så länge jag står för sanningen och rättvisan.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Folkmord)

Men jag hoppas han ställs inför rätta i domstol för krigsbrott mm. Det lutar ju åt det tack och lov.

• Anonym (Folkmord)

Ville bara förklara för dig så att du får någon ordentlig fakta. Det var dock mycket kortfattat men hoppas jag fick med allt någorlunda. Lämnar tråden nu. Bra att du är nyfiken och vill höra.

• Anonym (Folkmord)
    Anonym (Logic) skrev 2024-09-05 02:22:29 följande:
    Det är verkligen ingen svensk angelägenhet, men svensk media har gjort det till en sådan.

Tack vare invandring från dysfunktionella syster har konflikten spridit sig här och man lämnar inte gamla konflikter, seder och traditioner bakom sig.
    Skulle vi bli drabbade av folkmord, barnslakt, förintelse, krigsbrott här i Sverige av t.ex Danmark skulle jag vilja att världen brydde sig.
  • Anonym (Folkmord)
    Anonym (Logic) skrev 2024-09-05 01:16:06 följande:
    Ju fler döda desto bättre för Hamas. 
    Palestina har blivit terroriserat  sedan 1940 talet. Inte sen Hamas tog gisslan.
Svar på tråden Svenskar + Palestina = sant...?