Inlägg från: Anonym (C.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C.)

Svenskar + Palestina = sant...?

Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 18:07:13 följande:

Nog sjutton är de svenskar. Känner en hel drös.

De svenskar du menar, är svenskar som bara pratar i nattmössan.. De är hippies framför allt... Skulle dom lägga en kvart på att ta reda på vad hela den där historian ens handlar om, så hade dom ändrat riktning, för att de kanske skulle börja förstå hur de själva blitt manipulerade och lurats... 

Men kollar du på de "svenskar" som syns inuti organisationer så som "ung vänster".. Så finns det nog en anledning till varför alla heter "Lisa" men ser ut som en Svetlana... 
  • Anonym (C.)
    Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 18:07:13 följande:

Att mest ryssar skulle vara ute och demonstrera för Palestina? Makes even less sense, förlåt..

Makes even less sense. Förlåt?

Så it makes even less sense att Ryssland.. Som skickar raketer till Iran.. Som är en stor del av de som styr Hamas... Är här och demonstrerar för Palestina under svenska falsknamn? Att de alla visar sig stödja kommunismen!?! När det inte är en svensk ideologi ens inärheten från början.. Och att Ryssland alltid försöker destabilisera hela västvärlden? 

Ajja..
  • Anonym (C.)

Så ryssland skickar träning, taktiker, materiell, och pengar till Iran.. Och dessa gör sedn terroruppdrag och härjar inne i Palestina med hamas.. 

Ingen koppling alls?

Ajja!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C.)
    Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 18:35:53 följande:
    Tja, jag är ju som sagt inte särskilt insatt och jag är rädd att jag kommer att bli ännu mer förvirrad och mörkrädd ju mer jag försöker.

Så, om Svetlana går Palestinas ärenden eller ej låter jag vara osagt. I detta nu undrar jag varför Britta, Sigrid och Gunilla gör det.
    Det är rätt enkelt. Många av de svenskar du tror dig se är antingen Svenskar som på riktigt är grundlurade av kommunister eller inte ens är svenskar..

Bara för att den är vit och bor i Sverige betyder det inte att de är svenska alls. Finns tex jävligt många som är tyskar.. Just för att vi igenom historiens gång har haft väldigt många tyska företagare som bott här. 

Jag är dock helsvensk, och känner inte en enda som gillar palestina.. Och den jag vet som gör det, den är ung och tror på propagandan. 
  • Anonym (C.)
    Dr Nail skrev 2024-09-04 18:42:20 följande:
    Vad träffade du, att jag får betalt? Jobbar du gratis? Tror nästan inte det
    Att din syster är babushka. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C.)
    Dr Nail skrev 2024-09-04 18:51:43 följande:
    Ok, tack för en givande diskussion, hejdå.
    Oj, vad kommunister som gör sig bättre anonymt inne på nätet springer fort. 
  • Anonym (C.)
    Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 18:52:56 följande:
    Dr Nail skrev 2024-09-04 18:42:20 följande:
    Vad träffade du, att jag får betalt? Jobbar du gratis? Tror nästan inte det
    Ey, ni två. Uppför er. Snälla.
    Vad säger du till mig för? Det där är en av kommunisterna jag snackade om.. Han tycker det är kul när svenskar våldtas. 
  • Anonym (C.)
    Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 19:13:48 följande:
    Jag bryr mig inte om vem av er som är vad. 
    Ni har på nolltid tagit över tråden och förvandlat den till något helt annat än det den var avsedd för.
    Han är lika mycket kompis med dig som dom som skjuter ungar inne på våra skolor. 

Han citerade mig som ett jävla miffo för att dryga och jag stod på mig.. Skiter i att du skiter ner dig bara för att andra bråkar runt dig. 

Människor som aktivt kämpar för palestina är alltsom oftast aktivister och har inga som helst kopplingar till nån av oss... Och när jag säger oss så menar jag just de riktiga svenskarna nu då.. 
  • Anonym (C.)
    Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 19:31:43 följande:
    Jag skiter inte ner mig (trist uttryckt av dig förresten)
    Vet du vad som är trist uttryckt här inne? Det var när du sa till mig att besinna mig precis nyss när det var han som höll på att fåna sig... Har du sett någon gång när en lärare är så jävla chickenshit att istället för att lösa problemet börjar han att ge sig på själva mobboffret? Typ så såg det ut. 

Visst, du kan be att jag inte ska slå tillbaka mot honom. Men med tanke på hur du frågar kommer du inte kunna stoppa mig ändå. 
  • Anonym (C.)
    Anonym (OkunnigSvenne) skrev 2024-09-04 19:41:00 följande:
    Suck, ja men kör så det rycker då.
    Whatever floats your boat.
    Tack... Råttungen är ute ur rummet redan nu ju, och samtalet kan återgå till det normala.. Jag är as nöjd.
Svar på tråden Svenskar + Palestina = sant...?