Inlägg från: Anonym (krä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (krä)

Stör mig på bonusdottern..

Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 17:58:55 följande:

Så det finns inga konstigheter med att en 8åring smeker sin pappa över kroppen, på sättet som i min värld bara partners gör, samtidigt som hon säger saker som ?min gosseman, älsklingsbaby? m.m? Sen kollar på migoch flinar? Visst, ibland kan jag få hennes fötter i mitt knä och ibland en fis under tiden. Jättemysigt. Att sitta nära och krama sin pappa är helt naturligt men detta beteende gör mig obekväm.  

Hon kan ge komplimanger men hon lägger alltid in en diss, typ ?det är så bra att du flyttat hit, jag och pappa behöver någon som städar?. Ber jag henne plocka undan lr så säger hon ?men du är ju här?? Sen är det bara hon och pappa, allt jag tycker om är skit enligt henne. Pappan kramar och umgås mycket med henne på egen hand och hon får bekräftelse och uppmärksamhet. 

Jag eller mina 5 syskon har aldrig gjort såhär mot varken våra föräldrar eller bonus när vi var små eller i vuxen ålder. 

Du menar alltså att hennes beteende är helt naturligt?

Om du beter dig så mot din man så är det väl inte så konstigt att hon reagerar. Kallar du honom  gosseman och älsklingsbaby och smeker honom över kroppen när hon är med?? Jag kräks lite i munnen när jag läser det. Jag skulle nog också börja reta och härma dig om du gjorde det i min närhet. 

Och sen är du inte heller mogen nog att hantera en 8-åring som försöker trigga dig. Känslomässigt låter det som att 8-åringen är lite före dig i utvecklingen. 
Svar på tråden Stör mig på bonusdottern..