• Anonym (C.)

Stör mig på bonusdottern..

Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 18:12:55 följande:
    Vi bor på en gata med flera barn i hennes ålder och några av dem går i hennes klass. Hon leker med kompisar nästintill varje dag. Jag pratar om myskvällar på helgerna. Jag umgås också med henne där vi gör alla möjliga saker. Så vad är din förklaring nu?
    Fortfarande samma sak.. Jag är till och med karl.. Men du fattar inte att det är familj ni leker? 
  • Anonym (C.)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 18:07:35 följande:

Så då vill jag gärna höra hur du tycker jag ska hantera situationen när den uppstår.

När hon gör sådär så tycker jag att du ska lyfta upp henne och säga "nej hörredudu din skit unge så där får bara mamma säga!". 
  • Anonym (C.)
    Anonym skrev 2024-09-04 20:22:28 följande:
    Nej?
    Varför citerar du dig själv? 
  • Anonym (C.)
    Anonym skrev 2024-09-04 21:42:30 följande:
    Det gjorde ingen av oss, Du måste väl ändå begripa att anonym betyder att det är någon som är anonym, inte att alla anonyma är samma person.
    Man kan se att det är samma person när man trycker visa endast.. Varför pratar du med dig själv för?
  • Anonym (C.)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 21:57:27 följande:

Jag vet inte vilken referensram du går efter gällande att leka familj. Du kanske låter dina döttrar smeka dig överallt samtidigt som de kallar dig för älsklingsbabyn istället för pappa eller något sött som refererar till pappa.

I min värld kramas man med barn, busar och skojar. Jag skulle bli obekväm om min son smekte mig och kalla mig för älskling. Det vill jag höra ifrån min partner. Inte min son. 

Haha nej, och i min värld är det även rätt så lättlöst..

Som jag skrev här innan så lyfter du upp bara upp henne och säger "Hörredudu skitunge, så där får bara mamma säga..." Det vill säga, busar med henne och skojar så hon får placera sig som barn.

Vad du inte fattar är att ni är familj och hon är barn. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C.)
    Anonym skrev 2024-09-04 22:06:53 följande:

Du vet att andra nu bara måste svara dig anonymtOskyldig

För att ? 
  • Anonym (C.)
    CitroneIIa skrev 2024-09-04 22:09:05 följande:
    Användaren Anonym får alla som fyller i på ett visst sätt och kan vara hur många som helst.
    Nej, man ser vilka det är om man trycker visa endast. 
  • Anonym (C.)
    Anonym skrev 2024-09-04 22:16:04 följande:
    Vi är inte samma person.  Det finns ett sätt att bli trippelanonym  vi båda vet hur man gör.
    Varför ha ett konto om man nu ska bli "trippelanonyma"? Känns ju inte som att någon av er diskuterar ämnet när ni skriver här heller. 
  • Anonym (C.)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 22:20:27 följande:

Samtidigt som hon beter sig så får jag dessa blickar, sen efter kommer kommentarerna om att jag är deras hemhjälp m.m? Klart jag blir orolig,

Hon är 8 bast... Bara att säga att nu är det du som är städhjälp till oss andra. 
  • Anonym (C.)
    Anonym skrev 2024-09-04 22:23:23 följande:
    Gå du och skäms istället.
    /femte Anonym härinne
    Är upptagen med att anmäla era inlägg. 
  • Anonym (C.)
    Hermis123 skrev 2024-09-04 22:52:16 följande:
    Barnens behov kommer först. ( Barnkonvention)
    Så om barn vill äta pizza varje dag så ska hon få göra det?

Varför skulle hon vara obekväm med att en kvinna är med hennes pappa? Återigen förstår du, hon är 8.. Dom har inte ens utvecklat en hjärna klart. 
Svar på tråden Stör mig på bonusdottern..