• Anonym (C)

Stör mig på bonusdottern..

Ja.. Barn är små apor och lär sig utav hur omgivningen vill att de ska växa upp..

Imagine sen att vara vuxen sån och bli sotis på en jäkla 8 åring.. 

Förmodligen har de "känslor du känner för det här" mest att göra med att du ser hur du själv var när du var sådär ung. Att du en gång vart så jäkla skör.

Men jag skulle gissa på att det du tror att detta handlar om. Inte är på det sättet du tror att det är överhuvudtaget.. Hon apar förmodligen efter dig mest för att hon försöker bli en kvinna hon med, och att hon tycker du är tuff.. 

• Anonym (C)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 17:58:55 följande:

Så det finns inga konstigheter med att en 8åring smeker sin pappa över kroppen, på sättet som i min värld bara partners gör, samtidigt som hon säger saker som

Hon har ju precis nyss suttit och sett att du får göra det. Hon häcklar dig alltså inte utan hon sitter där och rollspelar..

Tänk tillbaks på när du själv var 8 år? Har du några minnen ifrån det? 

Själv minns jag att jag själv i den åldern gick och såg upp till precis allt och alla och tyckte dom var ascoola.. Ville jävlas och leka med dom.. Inte fan tänkte man på att man skulle trakassera nya låtsasmorsan. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Frustrerad) skrev 2024-09-04 17:58:55 följande:

Du menar alltså att hennes beteende är helt naturligt?

Jag skulle säga att hennes beteende nog är naturligt för någon som alltid sitter hemma och inte har några kompisar eller morsa som kan vara där och leka med henne. 
Svar på tråden Stör mig på bonusdottern..