Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

Vilken hårfärg är bäst för att grått ska smälta in?

Anonym (Isa) skrev 2024-09-03 19:53:58 följande:

Jag har inget tips på färg.

Däremot har jag tips på vad du skulle kunna testa att ta för att slippa gråa hår helt eller iaf minska dom..

Koppar..Antingen att du äter mycket mat som innehåller mycket koppar eller/och tar koppar i kosttillskott..
    Jag vet att kvinnor som t.om haft grått hår som tagit koppartillskott fått tillbaka sin "gamla" hårfärg..
    Efter hur lång tid vet jag inte riktigt, men det tar väl lite tid eftersom nytt hår måste hinna växa upp före du ser något..

Det kanske var lite ot och hoppas du inte tar illa upp TS..
    För det är ju inget fel med grått hår egentligen..Det kan t.o.m passa riktigt bra på vissa personer.
    Men om man inte är den personen så kan man ju prova koppar om man vill..

Det är farligt med för mycket koppar, det är därför man inte ska dricka varmvatten från kranen! 
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Isa) skrev 2024-09-03 19:53:58 följande:

Jag har inget tips på färg.

Däremot har jag tips på vad du skulle kunna testa att ta för att slippa gråa hår helt eller iaf minska dom..

Koppar..Antingen att du äter mycket mat som innehåller mycket koppar eller/och tar koppar i kosttillskott..
    Jag vet att kvinnor som t.om haft grått hår som tagit koppartillskott fått tillbaka sin "gamla" hårfärg..
    Efter hur lång tid vet jag inte riktigt, men det tar väl lite tid eftersom nytt hår måste hinna växa upp före du ser något..

Det kanske var lite ot och hoppas du inte tar illa upp TS..
    För det är ju inget fel med grått hår egentligen..Det kan t.o.m passa riktigt bra på vissa personer.
    Men om man inte är den personen så kan man ju prova koppar om man vill..

Det är farligt med för mycket koppar, det är därför man inte ska dricka varmvatten från kranen! 
Svar på tråden Vilken hårfärg är bäst för att grått ska smälta in?