Yngre tjej flirtar med mig
På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.
You snooze, you lose.
På jobbet finns det en yngre tjej som flirtar med mig. Vågar inte besvara den pga av att det kan bli problem här på jobbet. Kan ju bli anklagad för sexuella trakasserier. Jag är 57år och hon 22år.
Är du chef eller motsvarande så förstår du nog varför.
Räcker det med några månader av drakfrihet för att ni inte ska se att det är han?
Får antydningar till små oskyldiga sexförslag. Tar på mig å igår klappade hon mig på rumpan. Nej jag är inte chef utan vanlig jobbare.
Du skall absolut besvara hennes inviter!
Det finns många anledningar. Att det kommer att reta gallfeber på alla tanter över 30 år är ensamt skäl nog att gå vidare. Som bonus verkar det ju finnas avundsjuka yngre män i tråden också. Dubbla skäl att flörta alltså.
Jag säger som så. Alldeles oberoende av om tråden är sann eller ej, så räknas det till sexuella trakasserier. Oavsett om det är en 22 årig tjej eller en äldre man som utför handlingarna.
Om jag var en man i den åldern skulle jag vara på min vakt. Undra vad hon var ute efter. För det hör inte till vanligheterna att en ung tjej beter sig så mot en äldre man. Inte ens i de fall hon skulle vara intresserad.
Om det är så stor ålderskillnad är det mer relevant. Ingen vill väl ha en skrynklig, flintig gubbe med gravidmage om man är en ung snygg 22 åring? I den åldern är man mer kinkig med utseende.
Om jag skulle välja en äldre, så skulle jag ta en som fortfarande ser väldigt bra ut.
Jag summerar.
Äldre tanter tycker att det skall räknas som sexuella trakasserier när en 57 åring besvarar en flört från en 22-åring. Trots att 22-åringen själv vill ha sexuellt umgänge.Undantag: Om den 57-årige mannen är särskilt rik, attraktiv och känd så gäller inte regeln ovan.
Äldre kvinnor är inte allssssss avundsjuka, utan tänker BARA på den 57-årige mannen väl och ve.