Inlägg från: Anonym (Ignorera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ignorera)

Yngre tjej flirtar med mig

Bäst att bara ignorera sådant. Prata bara normalt med henne (som kollega och vän) och låtsas inte om flirtandet. Antagligen slutar hon om hon inte får respons på det. 

• Anonym (Ignorera)
    Anonym (Krigarprinsessan) skrev 2024-09-03 12:44:06 följande:
    Hon kanske vill utnyttja din högre position, för att själv stiga i graderna. Eller så är hon bara trevlig och du misstolkar. Vanligt bland äldre män. Ni är för lätta att flirta med och få dit vi vill.

You snooze, you lose.
    ? Är ofta så jäkla uppenbart när kvinnor flörtar av den anledningen :D Ni är inte särskilt smidiga.
  • Anonym (Ignorera)
    Anonym (Äldre man) skrev 2024-09-03 13:25:26 följande:

Får antydningar till små oskyldiga sexförslag. Tar på mig å igår klappade hon mig på rumpan.  Nej jag är inte chef utan vanlig jobbare.

Då är hon nog intellektuellt funktionsnedsatt och gillar dig som vän och har noll koll på hur hon skall uttrycka det. Då kan det bli lite knasigt.
  • Anonym (Ignorera)
    Anonym (Tillåt mig småle) skrev 2024-09-03 18:25:21 följande:
    Hur många 22-åringar tänder på äldre tror du. Snälla nån. när Jag pluggade på högskola vid 22 års ålder var mina 30åriga klasskamrater gamla i mitt tycke. En 57 åring .. blind fläck på kartan. 
     när jag var 22 var jag tillsammans med en kvinna på 43. Då hade vi dessutom redan vart ihop i 5 år. Jag var helt galet kär i den kvinnan. Hon var min första och nog största kärlek. Så det finns undantag. 
Svar på tråden Yngre tjej flirtar med mig