• Anonym (SA)

Exet fick dyrare saker

Fast alltså ändå, det behöver ju inte handla om att "köpa någons kärlek". Även om man känner sig otroligt trygg i en relation så borde man väl då (kanske ännu mera än när det var ett krav!) VILJA ge sin kärest* presenter?? Jag har aldrig mått så bra i ett förhållande som nu och känner ju hur jag VILL ge min sambo saker, inte att jag MÅSTE! Är jag sugen på att resa men han inte riktigt känner att han har råd så betalar jag. Vise versa!
    Sen att jämföra just summa blir lite fånigt, om man stirrar sig blind på just det! En "stor" ring behöver ju inte vara fin, genomtänkt eller personlig bara för att den är "stor", det är ändå tanken som räknas! Men man behöver ju för det inte snurra fram en förlovningsring i en tuggummiautomat heller. Jag hade inte blivit glad om det fanns pengar i överflöd till min sambos ex men när det gäller mig blir det typ knapert bara för att "han kan vara sig själv" med mig! Han borde ju ändå vilja bjuda ut mig, köpa presenter, hitta på saker tillsammans när han uppenbarligen kan?? Det är ju dumt att bli så bekväm så man blir förslappad soffpotatis!

Svar på tråden Exet fick dyrare saker