Anonym (Rob) skrev 2024-09-01 19:25:13 följande:
Fast man måste ju ändå fråga sig varför framförallt kvinnor uppmuntrar andra kvinnors övervikt? Eller varför man vill att andra kvinnor ska gå upp i vikt?
Alla vet ju att övervikt inte är hälsosamt eller attraktivt hos den stora massan.
Man kan ju fråga sig varför du promotar att kvinnor skall vara anorektiker smala?
Du anklagar ju normalviktiga kvinnor för att vara feta om de har ett BMI över 20. Du sjunker så otroligt lågt också och säger att kvinnor med BMI på 20 + kan var "smal feta".
Det är inte bra för hälsan heller att vara för smal. Ändå väljer du att bara hacka på överviktiga kvinnor, sjunker så otroligt lågt att det skall införa fascistiska metoder som viktkontroll. Ja ja , du har backat till slut och sagt att viktkontroller skall gälla männen med,.
Men det jag anser är att du går för långt när du tar för givet att kvinnor på 20-25 BMI är "smal feta" (utan att du vet fakta om kvinnorna med BMI 20+) och kvinnor får ju inte ha "för mycket muskler heller"..
Nej jag tycker du skall ta din feta kropp och krypa tillbaka till det hålet du kommer ifrån. Ja anser du att kvinnor med BMI 20+ är feta så är du kraftigt fet med dina 23BMI.
Du är ett riktigt lågvattenmärke till man med din hetsjakt du håller på med mot kvinnor.
Jag önskar dig ett långt tråkigt singelliv, med din fetma, i resten av ditt liv du har kvar.