Inlägg från: Anonym (pappan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pappan)

Är det normalt att 13-årig dotter vill pussas med sin mamma?

vad hemskt att inte pappan finns med i bilden, jag tror säkert din dotter mår dåligt över det här och det här fysiska att det blir för mycket + att hon försöker vara gullig och är säkert rädd för att vara i den ålder hon är i och komma att bli äldre + att hon tävlar om dig med sin bonuspappa tror jag ger uttryck för allt det här. Sedan är det ju inte bra att du är så anti fysisk beröring TS då det är ett behov hos ditt barn. Känns ju direkt avvisande. Jag hade inte reagerat om min dotter pussat mig på handen eller munnen om 13 år gammal men mer över ökningen av det som är lite oroande. Hon mår säkert inte så bra. Du måste också nu kompensera för att pappan inte finns med i bilden. Jag reagerar också på att du reagerar så himla anti mot fysisk beröring från din dotter, det tycker jag inte verkar så normalt det heller, om du vill ha ärlighet. Ni verkar vara båda två på var sin sida av detta. Finns där något ni kan hitta gemensamt i där ni båda kan uttrycka er glädje, kärlek till varandra, te x en hobby, någonting som bara ni två har, så hade jag satsat på det och sett om det här lugnat ner sig. 

Svar på tråden Är det normalt att 13-årig dotter vill pussas med sin mamma?