Inlägg från: Anonym (Summa Cum Loud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Summa Cum Loud)

Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig

Han kanske har fastnat i någon nofap-tråd på Flashback för manliga hysterikor som tror att deras manlighet rinner ut och försvinner om de kommer i en kvinna.

Jag hade terminerat experimentet.

Anonym (Vänd) skrev 2024-09-01 11:19:29 följande:

Vänd på det. Hur många trådar har vi inte om att män ska anpassa sig till kvinnors önskemål. Om det vore en tjej som inte ville bli penetrerad. Då snackas det om att man ska ha sex på andra sätt och inte fokusera på penetration och det ska respekteras osv. 

Varför kan inte tjejen göra samma tillbaka?

Jag tycker då att det beror lite på anledningen.

En tjej som har vestibulit eller svamp får ont av att bli penetrerad.
    En tjej som blivit våldtagen kanske inte är redo att ha sex utan mår psykiskt illa av penetration.

Här anges inget skäl förutom att mannen inte känner för det, typ.
    Anonym (Vänd) skrev 2024-09-01 21:13:20 följande:
    Jag tycker inte att man måste ha en medicinsk eller psykisk anledning för att ett sexuellt önskemål ska accepteras. Om jag tex inte gillar analsex, bdsm eller nåt annat så behöver jag inte ha någon medicinsk/psykisk anledning till det. Det borde räcka med att jag inte gillar det. 
    Men han har ju inte sagt att han inte gillar det.

Han har sagt att han vill "spara sig" av oklart skäl. Så om man vill fortsätta med personen tycker jag det behövs mer samtal om detta i så fall.

Om han säger att han inte gillar det och aldrig vill ha sex med penetration så får partnern klart acceptera det och ta ställning till om det är en dealbreaker eller inte.
Svar på tråden Han vill inte penetrera - Så han slickar - Han vill ''spara'' sig