Inlägg från: Siripiri |Visa alla inlägg
  • Siripiri

BF maj 2025

Knappt så man vågar skriva här men har BF mellan 16-19 maj, lite olika beroende på app/hemsida. Dock rädd för missfall (fick Mens 4+4 i vintras efter plus), är 5+0 idag och ömmar bröstar inte speciellt mycket och jag känner mig fortsatt rätt pigg osv som jag gjort hela tiden efter ÄL. Molande värken har kommit och gått när nere i styrka, idag rätt låg.. men tempen är kvar uppe iallafall 🙏🏼 samt inga starka streck på gravtesten.. 

• Siripiri
    Anonym (Anonym) skrev 2024-09-14 14:58:51 följande:
    Jag tänker att symtomen kommer ☺️ det gjorde det för mig iallafall och då ångrade jag att jag sa att jag inte hade några symtom 😅
    hoppas de 🥹 tog ett digitalt på morgonkisset innan som jag ska överraska sambon med nu ikväll, blev glad när det stod 2-3v🙏🏼 
  • Siripiri
    ssandra00 skrev 2024-09-16 18:48:50 följande:

Håller sååå med dig, vågar heller inte bli medlem i en sån grupp som är ?offentlig?. Känns mer bekvämt anonymt eller när man är en grupp. 😅
    Jag tycker också vi borde göra en messengergrupp. Jag skriver privat?☺️

vill också gå med i en grupp, ha lite mer hopp kring detta plusset☺️ Gick med en i vintras innan jag hann få missfall. Det var en privat grupp och tror inte det står någonstans att man går med i den när den är privat väl?! 
  • Siripiri
    Anonym (S) skrev 2024-09-16 13:03:02 följande:

Jag har hemskt mycket ?vita? mjölkiga flytningar nästan, någon som med har det? bör man vara orolig? 

Skulle säga att det normalt, progesteron ger dig vita flytningar 😊

• Siripiri
    Esketesk skrev 2024-09-15 21:53:01 följande:

Hej alla!
    Kul att läsa era glada, förväntansfulla meddelanden 😀
    Jag har räknat ut att jag är 5+6 och preliminärt bf 11 maj med vår första. Har knappt två veckor kvar till första besöket men det känns långt bort. 

Mina utmaningar är att minska för mycket jobbstress/timmar och att ha en arbetsplats som inte är direkt "handikappanpassad". Helt okej nu men kan bli utmaning längre fram(?).
    Vilken är din stora utmaning under din graviditet? 🙂

Känner också lite stress inför en växande mage på mitt jobb, kommer inte funka så bra 🥲 
  • Siripiri
    ssandra00 skrev 2024-09-17 14:44:13 följande:
    funkade nu, man behöver kopiera länken och fylla in manuellt. Har skickat förfrågan nu. 
    Manuellt på safari eller vad ska man klistra in? jag kommer bara till min Facebook startsida om jag kopierar och klistrar in 🙄 känner mig som en tant. hade ju inga problem att joina en grupp i vintras
  • Siripiri
    ssandra00 skrev 2024-09-17 17:20:39 följande:
    Ja, det går inte att trycka på länken så kopiera den och klistra in på safari eller vad du nu använder så kommer du komma fram. Att du kommer fram till din fb sida är nog för att du inte är inloggad. Jag loggade in på facebook på datorn, kopiera länken och sökte på en ny sida och kom då direkt fram till gruppen. Testa det, såg att hon skrivit mail, testa det också men för er som tycker det är rörigt kan ni testa det jag skrev så kommer ni fram direkt. Glad
    Nä funkar varken på safari eller datorn.. funderar på om det är pga första gången jag försökte var jag inte inloggad på FB på safari 🤔 kan testa nästa länk annars får jag väl mejla 
  • Siripiri
    ssandra00 skrev 2024-09-17 20:04:35 följande:
    skriv till mig här på FM annars kan bjuda in dig 
    Jag avvaktar till nästa vecka, lite pessimistiskt kring graviditet ändå pga så lite symptom och inga starka streck på enkla stickor.. Tänker att jag behöver ta ett HCG-blodprov och se hur man ligger till. Mödravården ville att jag skulle avvakta denna veckan sen höra av mig nästa vecka om inskrivning 
Svar på tråden BF maj 2025