Inlägg från: Abbe123 |Visa alla inlägg
  • Abbe123

BF maj 2025

Tänkte starta en grupp där vi som har BF i maj 2025 kan följas åt. Lyfta tanke funderingar och frågar med andra som är i samma sits. 😊

Skriv gärna lite kort info om er själv och beräknat BF.

Själv är jag 35 år gammal och jag har sedan tidigare ett barn som idag är 5,5 år gammal.

• Svar på tråden BF maj 2025
  • Abbe123
    ssandra00 skrev 2024-08-31 22:19:16 följande:

Vad är era symptom? är i vecka 5+1 idag, själv har jag inte alls mycket symptom förutom ömhet samt molvärk. Man blir ju lite orolig när man inte har så mycket symptom haha, kan inte längta till att må dåligt... 
    har ni bokat tid hos BM? 

Jag har inte så mycket symptom heller. Spända lätt ömma bröst med känsliga bröstvårtor och någon minut motvärn här och där. 

är generellt en oroligt lagd person men jag minns att förra graviditet så hade jag knappt några stprom heller men finns fanns där en bebis där inne så försöker att inte stressa upp mig i onödan.

Jag har inte ringt BM eller bokat in något tidigt ultraljud, har inte bestämt mig där. Det hade varit skönt att de att det fanns något där men jag kommer att göra NIPT någon gång i v 11 så jag ska nog försöka hålla ut tills dess. 

Har hört lite olika om det där med att göra ?många? UL skulle kunna vara skadligt men vet inte om det stämmer egentligen. . . . 

Hur tänker ni andra kring KUB?

Svar på tråden BF maj 2025