Inlägg från: kalmarpiraten |Visa alla inlägg
  • kalmarpiraten

Skaffa innekatt

Anonym (Paolomaldini) skrev 2024-08-30 10:48:57 följande:
    Skaffa innekatt

Hej på er!
    Mina söner 10 å 5 år vill ha katt men eftersom vi reser ganska ofta, minst en gång om året å det är alltid utomlands så det blir kanske svårt med tanke på att vi brukar vara borta mellan 3-5 veckor varje gång .
    Så jag frågar er hur kan man lösa detta på bästa sätt? Har inte köpt någon katt ännu.

Den intressanta frågan som du borde uppgett i trådstarten är väl hur ni hade tänkt lösa problemet med katterna när ni är bortresta?
  • kalmarpiraten
    Anonym (Paolomaldini) skrev 2024-08-30 11:06:36 följande:
    Sorry, may bad
    Syftade nog mest på att ni borde ha löst problemet med hur ni ska göra med kattstackaren när ni är bortresta innan du ens startade en tråd på FL och lät medlemmarna komma på ett förslag som du bevisligen inte har löst.
  • kalmarpiraten
    Anonym (Paolomaldini) skrev 2024-08-30 11:31:12 följande:
    Eftersom jag har aldrig haft katt innan så tänkte jag att starta ett tråd här på FL å be om lite hjälp.

Hur ska jag lösa problemet om jag inte frågar andra(som har redan katt) om lite råd eller hur?
    OK, jag ska hjälpa dig på traven.

Barn påstås inte må dåligt varken fysiskt eller psykiskt att "fladdra" emellan mamman, pappan, låtsaspappan och fan vet alla som barnet är tvungen att bo ihop med när den biologiska kärnfamiljen upplösts och barnet blir ett turnérande offer.

Katter däremot - enl kattpsykologer - mår INTE BRA av miljöombyte. Punkt slut!

Btw, jag har själv 4 katter - bor på landet - och jag har haft katterna lite drygt 8 år.
Svar på tråden Skaffa innekatt