Inlägg från: Anonym (Enja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enja)

Det börjar bli många streamingtjänster nu, hur gör ni?

Spotify är ett måste för mig, så det är konstant.

Streamning film/serie brukar jag rotera beroende på om det finns något jag vill se just då. Så pausar jag när jag kollat klart på det jag vill.

Har just nu även en bok-app som jag har gratis ett antal dagar, kommer nog inte fortsätta med den sedan.

• Anonym (Enja)
    Anonym (good grief) skrev 2024-08-27 19:15:49 följande:
    Jag tänker också att vi borde kunna rotera tv-tjänster. 
    De flesta (alla?) har ju ingen uppsägningstid utan man tittar klart tills månaden man betalat för är slut.

Vill man starta upp igen så startas det upp på direkten. Jag pausade tex Netflix till nyligen och då det inte gått 1 år än fanns all historik/profiler kvar.

Tycker det är supersmidigt. Brukar starta upp när det tex kommer en serie eller säsong jag vill titta på och när den är slut blir det paus om det inte finns något annat jag vill se.

Ni kan ju göra så att avsluta allt ni har. Sedan när ni vill titta på något, starta upp bara den. Då märker ni lättast vilka det är ni vill ha kvar för tillfället. De som ingen vill använda kommer ju då inte startas upp.
  • Anonym (Enja)
    beli skrev 2024-08-28 12:46:50 följande:
    Om jag var så galen i att läsa böcker att jag aktivt betalade flera hundra i månaden för bokläsning, då skulle jag nog knappt ha tid till annat, nej.
    Det beror ju på hur fort man läser och när tiden finns. Jag pendlar över 2 h om dagen tex och läser ut en normal bok på 3-6 timmar. Så skulle kunna läsa 3-4 böcker i veckan utan att det inkräktade på tex tid med familjen.
Svar på tråden Det börjar bli många streamingtjänster nu, hur gör ni?