• Svar på tråden Hej allihopa!
  • Anonym (MMF)

Redigerar bilderna som jag tog på min sexiga fru i går kväll.

• Anonym (Sanna)

Jag är på väg att borta tänderna 

• Anonym (-)

Har diskat och torkat tallrikar och muggar. Ska snart ånga lite kläder. Jättesexigt.

• Eurydike
    Anonym (-) skrev 2024-11-15 22:51:09 följande:

Har diskat och torkat tallrikar och muggar. Ska snart ånga lite kläder. Jättesexigt.

Det låter hett! 🔥
  • Anonym (-)
    Eurydike skrev 2024-11-15 22:55:48 följande:
    Det låter hett! 🔥
    Ja, det skulle väl vara diskvattnet då. Hetare än den strålen blev det inte ikväll Foten i munnen
  • Anonym (Sanna)
    Anonym (Sanna) skrev 2024-11-15 22:49:03 följande:

Jag är på väg att borta tänderna 

Förbenade ordbehandlare som ändrade ordet  till borta tänderna  Rynkar på näsan
  • Eurydike
    Anonym (-) skrev 2024-11-15 22:57:19 följande:
    Ja, det skulle väl vara diskvattnet då. Hetare än den strålen blev det inte ikväll Foten i munnen
    Jag har visserligen aldrig ångat kläder, men jag föreställer mig att det måste till en viss hetta. Annars kan en vattenstråle vara väldigt het. Nästan lite för het ibland. Jag har också diskat, fast jag orkar aldrig torka min disk 😃
  • Eurydike
    Anonym (Sanna) skrev 2024-11-15 22:57:36 följande:
    Förbenade ordbehandlare som ändrade ordet  till borta tänderna  Rynkar på näsan
    Den kan vara hemsk ibland! Vad skulle det stå? 😊
  • Anonym (-)
    Eurydike skrev 2024-11-15 23:09:19 följande:
    Jag har visserligen aldrig ångat kläder, men jag föreställer mig att det måste till en viss hetta. Annars kan en vattenstråle vara väldigt het. Nästan lite för het ibland. Jag har också diskat, fast jag orkar aldrig torka min disk 😃
    Det är brännande hett från ångan kan jag intyga. Men just efter att ha postat första inlägget så ångrade jag mig, av ren lättja. Det är fredag kväll. Orka stå med steamern nu när helgen inletts. Här är vi lata och bekväma  Solig
  • Eurydike
    Anonym (-) skrev 2024-11-15 23:14:23 följande:
    Det är brännande hett från ångan kan jag intyga. Men just efter att ha postat första inlägget så ångrade jag mig, av ren lättja. Det är fredag kväll. Orka stå med steamern nu när helgen inletts. Här är vi lata och bekväma  Solig
    Det låter som ett billigt alternativ till att bada bastu då 😉 Jag förstår dig! Fredagen är lättjans dag 🦦 Ibland måste man få vara lat och bekväm 🌝
Svar på tråden Hej allihopa!