Pluss men orolig.
Hej alla, vi har försökt i nästan ett halvår med att skaffa barn och förra månaden fick jag en kemisk graviditet. Vi inväntade inte mensen denna månaden utan körde på direkt efter mina blödningar slutade vid den kemiska graviditeten. Jag har nu plussat 2 dagar innan bim och är sååå orolig och har ingen att prata med. Har bara fått för mig att min kropp inte kan eller något.. allt detta pga besvikelse varje månad samt kemiska graviditeten.
Jag är så orolig nu, har inga symptom heller men sträcket var väldigt starkt. förra månaden fick jag mycket vattniga flytningar, ömma bröst, humörsvängningar osv. Denna månaden har jag INGENTING Har fått för mig att jag har låg progesteron, vet inte varför, att min kropp inte klarar av fastän jag är fullt frisk. (försöker bara komma på massa anledningar till varför det inte går).
Vad kan jag göra nu? Behöver jag göra något speciellt? Ska man till apoteket och köpa folsyra? har mycket dåliga järnvärden, ska jag börja ta mina järntabletter nu? Hur viktigt är detta egentligen? Snälla vad kan jag göra för att det ska bli rätt, känns så dumt att bara sitta och inte "hjälpa" kroppen.n