-
Jaha, då är du en kortis själv.Agda90 skrev 2024-08-27 10:54:41 följande:Jag skrev vad jag tycker. Vad du tycker är upp till dig.
-
Så du påstår att jag är en kortis? Är du dum eller?Anonym (Under medel) skrev 2024-08-27 10:59:20 följande:
Du är under medellängd, som i Sverige är 166cm för kvinnor, så du är inte lång. Om du är lång är jag en jätte med mina 172cm. Har aldrig brytt mig om att inte ha klack på skorna om jag så önskar. Det brukar ge 6-8cm extra.
-
snacka inte goja. Detta är ingen trolltråd. Jag är seriös och denna tråd gäller bara för oss långa tjejer. Jag trycker inte ner kortisar men dom ska också veta som platsAnonym (Maria) skrev 2024-08-27 11:34:05 följande:
Håller med.. 100% trolltråd men den här tråden är typ som att jag skulle skriva att jag är 170 cm och väger 60 kg (bara exempel haha inte min riktiga vikt och längd tyvärr, kortare och väger mer) och jag minsann vågar ha tighta klänningar fast jag är tjock och att jag inte skäms.
Fattar däremot inte riktigt om meningen med tråden är att trycka ner långa tjejer eller korta tjejer.. kanske både och.
Jag är själv precis medellängd , 166 cm. Jag är såklart lång jämfört med tjejkompisar som är typ 155 cm och kort jämfört med tjejkompisar som är runt 180. Men jag har tillräckligt med hjärnceller för att förstå att jag objektivt är medellång iallafall i Sverige :)
-
Agda90 skrev 2024-08-27 11:34:54 följande:Du är rolig du. Är det så känsligt när någon anser att du inte är så lång som du tror så har du annat att arbeta med än hur många cm klack som gör dig lite längre
Eh, jag vet att jag är lång.
Men det sved för dig att jag kallade dig för kortis.
-
Nej, korta tjejer är ofta kaxiga mot oss långa tjejer. Där av så behöver man sätta korta tjejer på platsAgda90 skrev 2024-08-27 11:44:23 följande:Veta sin plats? Det här måste vara ett skämt.
-
Absolut det gör jag. Bär dina med stolthet också 🙂Anonym (höghöjd) skrev 2024-08-27 11:46:40 följande:
173 och bär mer än gärna höga klackar! Blir ibland lika lång som min man men det stör mig ingenting och inte honom heller.
Har lite längre överkropp och kortare ben, så älskar känslan av att kroppen ser mer symmetrisk ut när jag har klackar.
Bär dina klackar med stolthet!
-
Bevisar mer att du är en gubbe eftersom du tjatar om det hela tidenAnonym (Beewax) skrev 2024-08-27 11:51:32 följande:"Ok" Pojk.
-
Har hört det massor av gånger. Antingen är du för gammal eller så önskar du att vara en tjej.Anonym (Beewax) skrev 2024-08-27 12:04:41 följande:En "kvinna" som säger att man måste sätta kvinnorna plats. Den har man inte hört för :)
-
Nej, du är Avis för du vill vara lika lång som mig. Men du är bara en liten kortis.Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:07:01 följande:Okej, jag tycker inte 160 är långt.
-
Fast det är lögn, tyvärr kommer jag inte ta bild på min fitta för att bevisa att jag är en tjej/kvinna.Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:10:58 följande:Det var en annan i tråden som skrev det. Han påstod sig känna dig och sa att du var en Han.