Inlägg från: Alexandra05 |Visa alla inlägg
  • Alexandra05

För oss långa tjejer

Anonym (L) skrev 2024-08-23 12:51:29 följande:
    Din syrra är 176 cm och du 160 men du tycker ändå att du är lång, fast du är KORTAST i släkten på din pappas sida....? Troll.
    Jag är lång men jag har aldrig sagt att jag är superlång utan som sagt jag är lång. Jag är absolut inget troll. Jag är kortast på pappas sida ja, men på mammas så är jag ju näst längst 
  • Alexandra05
    Anonym (174) skrev 2024-08-23 15:01:41 följande:

Ts hjärna är inte färdigutvecklad så vi får ha överseende med henne.

Här har vi svaret på hur lång medellängden är. Och ts är en bra bit under.

www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2018/varannan-svensk-har-overvikt-eller-fetma/

Bortse från vad det står i länken, det finns en tabell där. 

Min är mer utvecklad en din någonsin kommer att bli. Skiter väl i tabellen jag är lång
  • Alexandra05
    En glad tjej skrev 2024-08-23 15:13:37 följande:
    Hmm, du är ju faktiskt kort med tanke på att medellängden hos kvinnor i Sverige är typ 167 cm om jag inte minns fel.

Jag är 173 cm och har skor som gör mig ca 10 cm längre. Jag älskar det, att vara över 180 cm med klackar är riktigt nice! 
    Nej jag är inte kort
  • Alexandra05
    Anonym (Maria) skrev 2024-08-23 18:33:32 följande:
    Vad är ?ett snusk? för något? Du måste antingen vara troll eller så står allt inte riktigt rätt till. Förstår inte riktigt vad nån får ut av att starta en sån här tråd, fattar inte det roliga..  men det finns väl folk till allt. Hoppas du får hjälp iallafall om tråden mot förmodan är på riktigt. 

Ja, du är en snuskhummer. Jag är inget troll och jag är betydligt smartare en du någonsin kommer att bli.

vem sa att tråden skulle vara rolig? Vill bara peppa alla oss långa tjejer. Något fel på de?

• Alexandra05
    Anonym (Bob) skrev 2024-08-23 18:37:51 följande:
    1:60 är inte väldigt kort för en kvinna, kort ja men inte extremt kort. Tror inte alls att din son sagt så som du påstår utan det är du som vill vara elak mot ts. För övrigt så är det en tråd där ts driver men det fattar ju inte du med ditt låga IQ 
    Jag är lång och jag driver inte heller?
  • Alexandra05
    Anonym (Bob) skrev 2024-08-23 18:48:33 följande:

Alltså hur dumma är ni? Fattar ni inte att det här är en trolltråd!?

Tror ni på allvar att någon som är 1.60 tror att hon är lång? Det är ju uppenbart att hon driver och ni går på det. Helt obegripligt vad korkade människor det finns! Antagligen är ts samma person som skrivit alla längdtrådar som handlar om att trycka ner korta tjejer. Det är en sjuk person som inte mår bra, så sluta svara och ignorera eller uppmana att personen söker hjälp. 

Jag är fortfarande inget troll och jag är lång?. 

Jag har heller aldrig gjort någon annan tråd om någon längd. Jag är stolt över att vara lång men jag trycker inte ner korta personer för det.

• Alexandra05
    Anonym (Maria) skrev 2024-08-23 20:50:27 följande:
    Tror inte heller nån skulle kalla en kvinna som är 160 för dvärg, varken någon vuxen eller barn. Det är under medellängd och alltså inte långt men det är verkligen inte väldigt kort heller, helt normal längd för en kvinna. 

Och ja jag tror det är en trolltråd, fattar inte det roliga men ändå. Det är ju fredag så nån kanske har varit på lådvinet. 
    Jag är inget troll och dricker inte vin heller
  • Alexandra05
    Anonym (Lisa) skrev 2024-08-24 12:37:36 följande:
    När man är 160 cm så är man under medellängd och när man är 182 cm som jag är då är man en riktigt lång tjej 
    Och ? Jag  är också lång
  • Alexandra05
    Anonym (Pulvermos) skrev 2024-08-26 00:20:47 följande:
    Bra med kortare tjejer som du om sängen är hög. 
    Eh varför? Förresten är jag lång
  • Alexandra05
    Anonym (R) skrev 2024-08-26 08:06:25 följande:

Var i centimeter går din gräns för när man är lång, ts? 

Från 160 och uppåt
Svar på tråden För oss långa tjejer