Inlägg från: Anonym (Luukfordamax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Luukfordamax)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-28 13:13:19 följande:

Jag tror jag ska flytta till England. Så många attraktiva det verkar finnas där. Sen älskar jag att höra engelska från en som är engelsk. Särskilt förtjust i brittiska. 

Hade bara ingen aning om att de hade så många attraktiva män. Tycker jag hört motsatsen hela livet. 😄

Han såg väldigt bra ut men det som tilltalade mest var hans leende, såg ut att vara en glad man ! Jag är alldeles för svag för män som har snygga leenden!

Finns snyggare män i Spanien och Italien. Den där barberaren ser inte så typiskt engelsk ut.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 14:57:38 följande:
    Ha ha ha..
    Ja han har inte bara ett klent intellektuellt, han har ju dessutom svårt att hålla isär över vem som skriver vad också, fast det är pisslätt att kolla upp innan man postar.

Två egenskaper som är totalt oattraktiva, "klent intellektuellt" och "en latmask".
    Nej, eftersom jag har en massa meddelanden och bara skummläser igenom bland de olika som finns här.

Orkar inte direkt gå igenom alla och nej, du känner mig inte tillräckligt väl för att kunna säga om jag är intelligent eller inte. 

Att du väljer att kalla mig för ointelligent, eftersom du inte gillar mina svar är ganska trångsynt, vilket i sig kan ses som ointelligent. Det faktum att du inte kan vara öppen för annat tänk så att säga.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (BMI =bullshit measuring index) skrev 2024-08-28 14:20:46 följande:
    Exakt!
    Utseendet är ytterst sekundärt om personligheten fallererar. En man som inte är objektivt vacker men är glad, har självförtroende och karisma har många ggr högre chanser. Har han båda riskerar han ha alltför många beundrare, och kvinnor kan dra sig undan för att slippa den konkurrensen. Inget är enkelt 🙂

Fast vi kan inte veta om Ts personlighet verkligen är så här eller om han i verkligheten är blyg, introvert mm. På forum visas ofta en alternativ personlighet upp ( en roll). Om han har den attityden kanske tjejer drar sig undan för att han verkar för självsäker eller dålig lyssnare,

En sak som är rätt säker är att utseendet endast är tilltalande vid första anblick, men minsta lilla fel i personligheten riskerar radera ut den skönheten snabbt. Jag dejtade en som kallades den snyggaste, men han var såååå trist och mest intresserad av sig själv. Jag tappade intresset efter en vecka. 

Det är nog större chans att komma undan med brister i utseende, än brister i personlighet hos kvinnor. Medan för män verkar det nästan vara det motsatta.
    Bullshit. Om det hade stämt, så skulle ingen kvinna ha slängt sig för Richard.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 14:13:11 följande:
    Jag håller med dig om Barber Dans leende. Det är ett otroligt vackert leende som gör att man blir glad när man ser det. Det leendet får mig att börja nynna på min ena favvo sång.. 😊

Ja de har en hel del vackra män där. Tyvärr så är det ju de mindre vackra männen som har visats mest från UK tyvärr.
    Han är en normie
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-28 13:53:16 följande:
    1. Din attityd.
    2. Tror inte att du är så snygg som du tror.
    3. Din attityd. Igen.
    4. De barnsliga ord du använder.
    5. Din attityd. En tredje gång.
    Du har inte sett mig. Tro mig. Jag ser ut som en blandning av flera skådespelare och modeller 

Vilka barnsliga ord? Moggar? Looksmaxxa? Det är nya ord som snart kommer att finnas i ordböcker.

Kanske min attityd ja, fast jag har blivit så efter år av mobbning.
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 16:09:50 följande:
    Ja OCH vad har det med saken att göra? Inget..
    Du frågad ju mig om vad jag tyckte vad ett attraktivt utseende. 
    Du frågade. Du fick svaret.

Han är ialf långt mycket snyggare än dina två exempel du använde dig av i denna tråden.
    D.vs en utmärglad man som ser ut som en skelett med skinnöverdrag i ansiktet (RR) och en ung kille med fläskläppar.
    Så du påstår att Damian har fiskläppar?

Hahhahhaha
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-28 15:54:10 följande:
    Det är många som har ett dåligt bagage från barndomen med misshandel, mobbing etc etc..  Ändå beter de sig inte som patetiska drägg för den saken skull.

Det är tragiskt att ha blivit mobbad i barndomen. Fast det är mer tragiskt att använda sig av mobbing som anledning att ha en pissdålig attityd.

Du kan inte gör något åt mobbingen då den går inte att få ogjort, men du kan göra något åt din attityd de3n kan du faktiskt fixa.
    Ja, men du borde ju åtminstone förstå att min så kallade attityd är något jag har fått p.g.a. den.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-28 15:18:15 följande:
    Lägg upp en bild då. Och nej, det tror jag inte, för de du tycker är snygga, tycker jag är fula.

Det är nya ord som används bland en viss typ av män. Och som är väldigt avtändande.

Det spelar ingen roll. Ingen kommer att bli intresserad av någon med dålig attityd, oavsett anledning.
    Det är inte så att jag tycker att de är snygga. De ÄR objektivt snygga. Det kan man bevisa rent matematiskt. Den enda ni har nämnt som ser objektivt bra ut är Tom Ellis, men även han ser sämre ut än Richard, Sean och Damian.

Nej, det används inte bara bland en viss typ av män. Många tonåringar d.v.s. både killar och tjejer använder det nu, även om vissa använder det felaktigt. 

När det är en tjej säger man fog och när det är en kille, så är det mog.

Chad, gigachad, hunter eyes och jawline känner nästan alla i min ålder till.

Googla på "what does mog mean", så kommer du garanterat att hitta en massa klipp på tiktok och youtube som förklarar vad det betyder.

Alla de där orden har blivit mainstream bland min generation.

Det är bara du som är en gamling.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-28 16:27:10 följande:
    Fläskläppar står det.

Att gapskratta åt andras svar är otroligt oattaktivt. Inget du får tjejer på direkt.
    Ok, läste fel, men aja, samma betydelse
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-28 16:28:19 följande:
    Du borde ju förstå att anledningen är irrelevant.
    Fast det är det inte.

Tror du att seriemördare och andra kriminella föddes med förvridna tankar?

Tror du inte att man blir påverkad av att bli kallad ful tills man blir 17, sparkad och slagen x gånger per vecka i över 10 år, för något som bara puberteten hos en kille kan förändra?
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?