Inlägg från: Anonym (Luukfordamax) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Luukfordamax)

Hur snygg är den här mannen från 1-10?

Anonym (Etta) skrev 2024-08-23 16:24:02 följande:
    Varför är du så intresserad av vad kvinnor tycker är snyggt?
    Varför skulle jag inte vara intresserad?
    Ska jag fråga män eller? Nä, men precis 
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Gone) skrev 2024-08-23 16:18:41 följande:
    Varför frågar du kvinnor om du inte tror att kvinnor kan ge bra svar?
    Vissa kvinnor.....

Ni förklarar aldrig hur man som man ska se ut om inte ens en 9.2/10 - poängare räcker.

Är unga Alain delon idealet eller ska man se ut som en kvinna a.k.a. k-pop sångarna.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (Etta) skrev 2024-08-23 16:42:28 följande:
    Fast du har ju uppenbarligen en smak som ingen annan har (elaka ögon och rovdjursansikte. De är INTE 10-poängare annat än i ditt huvud.
    Inte i mitt huvud. Enligt vetenskap.

Hur är en tia enligt dig? Huh?
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (1/10) skrev 2024-08-23 17:12:39 följande:
    Såklart det var den poängen du ville göra. Så olyckligt bara att han inte anses snygg av de flesta kvinnor, så det var en dålig utgångspunkt. Var det just "snygg seriemördare" du ville använda för att göra en poäng så kanske du hade nått större framgång om du hade valt Ted Bundy (själv finner jag inte honom heller tilldragande men han är det vanligaste exemplet som föremål för hybristofili, och har gestaltats av Zac Efron som normalt fått spela "prettyboy"-roller).

Men men. Poängen du vill göra bevisar återigen bara vilken syn DU har på kvinnor, om du tror att de kvinnor som dras till seriemördare utgör ett representativt urval för kvinnor generellt. Du pekar alltså på en väldigt liten, specifik grupp kvinnor med en typ av parafili och drar typ slutsatsen "jaja, där ser man hur ni kvinnor fungerar; bara en kille är attraktiv så kvittar det ifall han är seriemördare!". I verkligheten är förekomsten försvinnande liten procentuellt sett, och de få kvinnor som lider av hybristofili har oftast en bakgrund av misshandel och sexuella övergrepp med sig från barndomen.

Din poäng är med andra ord helt hjärndöd. Ungefär som om man skulle titta på en grupp manliga nekrofiler och säger "jaja, där ser man hur många män resonerar - det kvittar tydligen om man har puls eller inte, ni vill knulla ändå".
    Det där är inte bara något jag påstår och nej kvinnor har generellt inte hybrisofili.
    Det är när en kvinna tänder på en seriemördare för att han är en seriemördare.

Det jag menar är att kvinnor glömmer alla krav de har på andra vanliga och dödliga män, när mannen i fråga är attraktiv.

Ted Bundy ser normal ut jämfört med den här mannen.
    Han är bara mer känd.

Det är en till grej.

Kvinnor är statuskåta om inget annat.

Är en man ful eller average så kan han bara kompensera med status och pengar.

Annars är det kört.
  • Anonym (Luukfordamax)
    flemens skrev 2024-08-23 18:01:07 följande:

skala 2 skulle jag vilja säga. Han ser smått efterbliven ut. 

Vad får honom att se efterbliven ut enligt dig?
  • Anonym (Luukfordamax)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-23 18:20:36 följande:
    Sura bittra incels tycker att kvinnor som inte svarar "rätt" ljuger så det blir nog ingen läsning. Sura bittra incels måste tillhöra de få ser sej själva som världens ledande experter på något som de själva misslyckas med.
    Björkenli skrev 2024-08-22 11:21:35 följande:
    Det finns alltid psykon som faller för massmördare. Det behövs en helt annat typ av bok för att förstå deras psykologi! Det är definitivt inte något kvinnor generellt fallet för....
    sheilaisenberg.com/women-who-love-men
    en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia
    LMAO

Har inte nämnt något kring incels.

Helt plötsligt blir jag en incel för att jag skriver postade en bild på RR.
  • Anonym (Luukfordamax)
    Anonym (nej) skrev 2024-08-23 19:00:23 följande:

1, inte alls min typ

Vad är din typ?

Blond?
  • Anonym (Luukfordamax)
    ClumsySmurf skrev 2024-08-23 19:04:01 följande:
    Du har gjort fler trådar
    Nope 
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-23 20:38:25 följande:
    Källa på den vetenskapen. Du har hävdat, då ligger bevisbördan hos dig också.

Så kom inte med några pantade svar som "googla själv".

Du har hävdat då skall du bevisa att du har rätt också. Så länka nu till vetenskapen somn du påstår finns.
    Men jag har ju redan gjort det!!! Finns i ett av mina inlägg i början, där RR fick 9.2/10 utseendemässigt 
  • Anonym (Luukfordamax)
    EnAnonumius skrev 2024-08-23 20:44:10 följande:
    Här bevisar du ju att du inte kan läsa heller.

Du blev en sur bitter incels för att du hävdar att kvinnorna i denna tråden inte är ärliga.

Ser du och förstår den signifikanta skillnaden, mellan det du hävdar och det som faktiskt sägs?
    Jo, jag kan visst läsa. Därför som jag har lyckats svara på dina korkade inlägg.

Jag blev ingen incel. Man blir ingen incel. Man är antingen det eller inte.

Att jag hävdar att de är oärliga har inget att göra med incels d.v.s. ofrivilligt celibat
Svar på tråden Hur snygg är den här mannen från 1-10?