• Anonym (Omg)

Jag vill fortsätta ha kontakt med min älskarinna

Du är 65 men har ännu inte förstått att man inte kan få allt i livet. Ditt osunda beteende kommer att resultera i att du spenderar din ålderdom i ensamhet. Kan ju inte påstå att du förtjänar någonting annat. Du lämnade din första fru för att du blev störtförälskad i din sambo och nu vill du lämna din sambo för att du är störtförälskad i någon annan. Du verkar heller inte reflektera över dem du sårar på vägen. Skulle du få denna kvinna så hade det säkert slutat med att du även lämnat henne för någon annan.
    Du låter som ett barn som bara vill ha nytt hela tiden.

• Anonym (Omg)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-09-29 05:20:13 följande:
    Fast VILL man som kvinna att karl'n stannar bara för att han tycker synd om en, och egentligen har sitt hjärta någon annanstans och skulle vilja vara någon annanstans hela tiden? Om man vet om det, vill säga. Och vet man det inte, så anar man det säkert. Jag skulle inte vilja leva med någon på de villkoren ändå.
    Givetvis inte. Mitt råd var inte att han skulle stanna med sambon. Bara att han bör stanna upp reflektera över sitt beteende, och inte förvänta sig att allt kommer bli bra bara för att han får en ny och 20 år yngre kvinna. 
Svar på tråden Jag vill fortsätta ha kontakt med min älskarinna