Inlägg från: Anonym (Slut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slut)

Hon vill men hon vill inte

Det är dags att du gör slut och hittar någon som har samma intresse för sex som du själv har.
    Och vilket jävla konstigt argument hon har, du ska sluta vilja ha sex för att hon ska kunna ha det? Va? Det vore väl bättre om hon bara erkände att hon inte har intresse för att ligga/ligga med dig.

• Anonym (Slut)
    Anonym (Ida) skrev 2024-08-20 22:48:47 följande:

Jag kan säga att jag är typ likadan som din tjej. Man tappar lusten lite med åldern. sex är väl inte allt?! Bara man har det nångång?! Är det värt förlora halva tiden med dina barn?! Tänk igenom det noga är mitt råd. Den nya tjejen du skaffar kommer förmodligen också sluta ha så mycket lust om några år. Sånt är livet. 

Men det är ju olika, en del har sex som en hobby och andra har det som en eftertanke, för en del minskar intresset tidigare och andra mycket senare.

TS har uppenbarligen ett mycket större intresse för sex än hans fru har så det bästa för båda vore väl att separera.
    Om inte frun är ok med att mannen har sex med andra eftersom hon ändå inte har intresse för det. Men det lär hon knappast vara ok med skulle jag tro.
Svar på tråden Hon vill men hon vill inte