Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?

Svarade max 15 år yngre eftersom min pojkvän är 11 år yngre (jag är 39, han är 28). Tycker dock våran åldersskillnad på 11 år är lite på gränsen för mycket dock, men det funkar superbra mellan just oss och vi älskar varandra väldigt mycket. Det svåraste för oss har varit att jag redan har hunnit leva ett vuxenliv till och han knappt börjat sitt, jag vill t ex gärna ha fler barn men är ju gammal och han förstod inte riktigt i början att jag inte har all tid i världen att vänta så som han har. Dessutom har man ju totalt olika referensramar vilket kan kännas lite tråkigt, däremot har vi skapat många nya referenser tillsammans som bara vi fattar och har roligt åt. ☺️

Jag var extremt rädd att inleda något med någon så mycket yngre i början eftersom jag ville ha riktig kärlek och vara säker på att han också var intresserad av det och inte bara som någon spännande erfarenhet.

• felicityporter
    Anonym (32) skrev 2024-08-20 23:59:45 följande:
    Men 28 ändå då är man inte såå ung. hade tre barn i den åldern. På vilket sätt märks er ålderskillnad av mer exakt? tänker just i er plder är det inga problem tänk om ni backat tiden typ 6-7 år då hade det blivit problem 
    Han bodde fortfarande hemma med mamma när vi träffades, hade varit arbetslös i flera år och bara haft ett riktigt jobb sedan gymnasiet (som han hoppat av), har i princip inga vänner och bara haft tre riktigt korta kk-relationer innan mig. Så jo, det blev en stor kontrast i början om man säger så.
  • felicityporter
    Anonym (Tycker om äldre kvinnor) skrev 2024-08-21 09:21:16 följande:
    Intressant det med att han inte hade så många vänner, är det nåt som gör en kille mer attraktiv tycker du? svårt att veta de innan tänker jag?
    Alltså, för min del spelar det ingen roll om en kille har många vänner eller ej. Jag själv har faktiskt inga nära vänner numera, bara ytligt bekanta festkompisar som jag inte längre umgås med sedan jag träffade min kille. Jag och han har blivit varandras bästa vänner nu, och jag tycker om att ha det så.
Svar på tråden Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?