• Anonym (Tycker om äldre kvinnor)

Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?

Läget är följande, jag är en kille på 29 år som under ett halvårs tid träffat en kvinna på 41. vi har haft jättehärlig ihop med bra sex, middagar vart iväg på lite weekends ihop. Sen nån månad tillbaka är det avslutat då hon börjat dejta s ex-man igen.

nu har jag dock träffat en jätte härlig vacker kvinna på samma gym som jag går på. Hon är 45. hon har sagt att hon tycker jag är charmig och ser bra ut. Men hon vill inte inleda nåt alls då hon tycker jag e för ung. 

jag tycker såklart de är tråkigt men respekterar de såklart. Men vad tycker ni? Är de verkligen så stor skillnad? Vi snackar ju bara 16 år? 

kvinnor i samma ålder och neråt va är yngsta ni skulle kunna tänka er?
    skirv gärna eran ålder.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?
  • Anonym (3)

Mitt alternativ finns inte ens med. Skulle säga MAX tre år yngre. Max! 16 år är ju skitmycket.

• Anonym (Kr)

Vad är syftet med att träffa äldre kvinnor? Är du en sån där omogen pojke som letar efter en extramamma som tar hand om dig eller handlar det bara om att du tror kvinnor i nämnda ålder är mindre kräsna och lättare att få?

Jag vill inte ha något av dessa alternativ. En mogen karl föredras för en mogen relation. 

• Anonym (32)
    Anonym (Tycker om äldre kvinnor) skrev 2024-08-20 21:14:09 följande:
    Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?

Läget är följande, jag är en kille på 29 år som under ett halvårs tid träffat en kvinna på 41. vi har haft jättehärlig ihop med bra sex, middagar vart iväg på lite weekends ihop. Sen nån månad tillbaka är det avslutat då hon börjat dejta s ex-man igen.

nu har jag dock träffat en jätte härlig vacker kvinna på samma gym som jag går på. Hon är 45. hon har sagt att hon tycker jag är charmig och ser bra ut. Men hon vill inte inleda nåt alls då hon tycker jag e för ung. 

jag tycker såklart de är tråkigt men respekterar de såklart. Men vad tycker ni? Är de verkligen så stor skillnad? Vi snackar ju bara 16 år? 

kvinnor i samma ålder och neråt va är yngsta ni skulle kunna tänka er?
    skirv gärna eran ålder.

35+ Men vet en kvinna som gifte sig med en 20 år yngre 
  • Fjäril kär

Jag är 47 och det yngsta jag kan tänka mig är jämnåriga. 

Det är inte min grej med yngre helt enkelt.  Totalt ointressant.  

• felicityporter

Svarade max 15 år yngre eftersom min pojkvän är 11 år yngre (jag är 39, han är 28). Tycker dock våran åldersskillnad på 11 år är lite på gränsen för mycket dock, men det funkar superbra mellan just oss och vi älskar varandra väldigt mycket. Det svåraste för oss har varit att jag redan har hunnit leva ett vuxenliv till och han knappt börjat sitt, jag vill t ex gärna ha fler barn men är ju gammal och han förstod inte riktigt i början att jag inte har all tid i världen att vänta så som han har. Dessutom har man ju totalt olika referensramar vilket kan kännas lite tråkigt, däremot har vi skapat många nya referenser tillsammans som bara vi fattar och har roligt åt. ☺️

Jag var extremt rädd att inleda något med någon så mycket yngre i början eftersom jag ville ha riktig kärlek och vara säker på att han också var intresserad av det och inte bara som någon spännande erfarenhet.

• Anonym (32)
    felicityporter skrev 2024-08-20 23:27:32 följande:

Svarade max 15 år yngre eftersom min pojkvän är 11 år yngre (jag är 39, han är 28). Tycker dock våran åldersskillnad på 11 år är lite på gränsen för mycket dock, men det funkar superbra mellan just oss och vi älskar varandra väldigt mycket. Det svåraste för oss har varit att jag redan har hunnit leva ett vuxenliv till och han knappt börjat sitt, jag vill t ex gärna ha fler barn men är ju gammal och han förstod inte riktigt i början att jag inte har all tid i världen att vänta så som han har. Dessutom har man ju totalt olika referensramar vilket kan kännas lite tråkigt, däremot har vi skapat många nya referenser tillsammans som bara vi fattar och har roligt åt. ☺️

Jag var extremt rädd att inleda något med någon så mycket yngre i början eftersom jag ville ha riktig kärlek och vara säker på att han också var intresserad av det och inte bara som någon spännande erfarenhet.

Men 28 ändå då är man inte såå ung. hade tre barn i den åldern. På vilket sätt märks er ålderskillnad av mer exakt? tänker just i er plder är det inga problem tänk om ni backat tiden typ 6-7 år då hade det blivit problem 
  • felicityporter
    Anonym (32) skrev 2024-08-20 23:59:45 följande:
    Men 28 ändå då är man inte såå ung. hade tre barn i den åldern. På vilket sätt märks er ålderskillnad av mer exakt? tänker just i er plder är det inga problem tänk om ni backat tiden typ 6-7 år då hade det blivit problem 
    Han bodde fortfarande hemma med mamma när vi träffades, hade varit arbetslös i flera år och bara haft ett riktigt jobb sedan gymnasiet (som han hoppat av), har i princip inga vänner och bara haft tre riktigt korta kk-relationer innan mig. Så jo, det blev en stor kontrast i början om man säger så.
  • Anonym (())

Någon runt ens egen ålder blir nog bäst. Mer gemenskap. 

• Anonym (Maggan)

Kvinna 55 år.
    Beror på vad det är för förhållande. Ett fast förhållande som är seriöst och tänkt att hålla för framtiden så kanske 10, max 15 år yngre. För sex/KK så har jag nog ingen gräns. Ska tända på killen bara. Har haft sex med en bekants 18-årige son vid ett flertal tillfällen. 

• Mandel

Beror så klart helt och hållet på syftet.

Är 50 och vill väl egentligen hitta någon seriös att dela livet med och känns det som att +-5 år är lagom så vi befinner oss på någorlunda samma plats i livet.
    Så länge han inte har småbarn vill säga för det går definitivt fetbort!

Skulle det däremot dyka upp någon intressant som är 10 år eller mer yngre så skulle kanske en kk-relation/vänner med förmåner vara rolig att testa på, men inte mera. 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?