Inlägg från: Anonym (Tycker om äldre kvinnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tycker om äldre kvinnor)

Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?

Läget är följande, jag är en kille på 29 år som under ett halvårs tid träffat en kvinna på 41. vi har haft jättehärlig ihop med bra sex, middagar vart iväg på lite weekends ihop. Sen nån månad tillbaka är det avslutat då hon börjat dejta s ex-man igen.

nu har jag dock träffat en jätte härlig vacker kvinna på samma gym som jag går på. Hon är 45. hon har sagt att hon tycker jag är charmig och ser bra ut. Men hon vill inte inleda nåt alls då hon tycker jag e för ung. 

jag tycker såklart de är tråkigt men respekterar de såklart. Men vad tycker ni? Är de verkligen så stor skillnad? Vi snackar ju bara 16 år? 

kvinnor i samma ålder och neråt va är yngsta ni skulle kunna tänka er?
    skirv gärna eran ålder.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?
    felicityporter skrev 2024-08-21 00:10:30 följande:
    Han bodde fortfarande hemma med mamma när vi träffades, hade varit arbetslös i flera år och bara haft ett riktigt jobb sedan gymnasiet (som han hoppat av), har i princip inga vänner och bara haft tre riktigt korta kk-relationer innan mig. Så jo, det blev en stor kontrast i början om man säger så.
    Intressant det med att han inte hade så många vänner, är det nåt som gör en kille mer attraktiv tycker du? svårt att veta de innan tänker jag?
    Anonym (Maggan) skrev 2024-08-21 07:44:30 följande:

Kvinna 55 år.
    Beror på vad det är för förhållande. Ett fast förhållande som är seriöst och tänkt att hålla för framtiden så kanske 10, max 15 år yngre. För sex/KK så har jag nog ingen gräns. Ska tända på killen bara. Har haft sex med en bekants 18-årige son vid ett flertal tillfällen. 

Nyfiken! Hur är det och har varit då?
Svar på tråden Kvinnor 35-50 vad är yngsta ni kan tänka er?