![Anonym (Varför?)](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
Om folk går 1 och 1, varför frågar du då folk om att gå på fika?Anonym (Hjälp84) skrev 2024-08-19 20:56:35 följande:Oftast går alla 1 och 1.
-
För att jag undrade. Kan tycka att det är lite märkligt att fråga då de brukar gå en och en och de alltid svarar nej.Anonym (Mattias) skrev 2024-08-19 23:46:57 följande:Varför lägger du fokus på det? Hen ber ju om hjälp.
-
Uppfattar det tyvärr inte så.Anonym (I) skrev 2024-08-20 15:50:24 följande:Mönster kan dock brytas. Plus att hon sa att de sa ?kom igen? vilket betyder kanske nästa gång.
-
Vad har hänt?Anonym (Hjälp84) skrev 2024-09-01 13:57:33 följande:
Vill bara gråta, vet inte vad jag ska göra.
-
Att någon glatt säger "Har ni bytt plats" och ett helt gäng börjar skrika tillbaka låter inte särskilt sannolikt TS. Det måste ju vara något annat som händer. Antingen är du på en helsjuk arbetslös med totalt gränslösa personer, eller så är det något som inte riktigt stämmer.Anonym (Hjälp84) skrev 2024-11-03 12:26:58 följande:
Jag jobbar kvar och förra veckan när jag kom hem var jag jätte ledsen. En kollega satt och sa emot mig och sa vad jag skulle göra när det inte ens var fel, blev helt darrig på rösten och var inte beredd på att denne skulle behandla mig. Även om det är dennes jargong kanske så förstår jag mig ändå inte på en provanställd kan sitta och chefa över någon och samtligt trycka ner/höja rösten och att ingen reagerar.
Ännu en händelse, Jag kommer in på morgonen och hälsar glatt och vi alla sitter i samma rum. Ser att mina kollegor har bytt rad i rummet där vi alla är 30 pers i samma rum men min arbetsgrupp har alltså bytt sittplatser, jag säger då glatt ?har ni bytt plats idag? de tar åt sig av detta och skriker att om det inte passar så behöver jag inte sitta med dem. Sen börjar de fråga om jag har autism om jag inte tål att man byter plats. Men jag menade ju bara att de/vi alltid brukar sitta på samma rad jag menade inget illa. Sedan började hela rummet skratta åt mig.