Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Separera med små barn?

Varför skaffar man två ungar med en partner som är helt värdelös? Du borde fattat efter första barnet.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Suck)
    Anonym (An) skrev 2024-08-20 23:54:25 följande:
    Jaså du vet hur ts sambo var innan de fick barn? Intressant.
    Följ nu ditt egna råd och ta din otrevliga attityd nån annanstans.
    Sov så gott!
    Du är bara bitter för att du själv skaffade barn med en värdelös man. Jobba med dig själv är mitt tips innan du ger dig in i en ny relation för det du sysslar med är inget annat än rent självskadebeteende.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (+1) skrev 2024-08-21 09:31:22 följande:
    Längtan efter fler barn kan vara så stark att man helt enkelt blundar för hur illa det är. Jag har själv funderat på om jag ska skaffa ett till barn med mannen, men jag VET ju att det inte ens fungerar nu. Men jag tänker hela tiden att det kommer lösa sig, att han kommer ändra sig osv. Hoppet är det sista som överger en. Och det är väl en del av problemet, minsta vänlighet från hans sida känns som att allt är påväg att bli bra igen. Jag kan sitta på morgonen och planera separationen, så skickar han ett gulligt mess och jag börjar drömma om familjelivet igen. För att på kvällen hamna i argumentation, inför barn, om en struntsak och så börjar det om igen.
    Känner inte alls igen mig i den beskrivningen som du återger. Har man någon slags värdighet så försöker man aktivt att bryta sig loss från situationen som du beskriver. Men du sitter alltså på riktigt och planerar fler barn? Herregud. Det är verkligen många av er som j höver åtskilliga timmar terapi.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 20:20:47 följande:
    Eftersom du inte ens verkar förstå vad An menade så är det nog bäst att du lämnar tråden innan du gör bort dig totalt, för just nu är det du som framstår som totalt hjärndöd.
    Förstår alldeles utmärkt. Däremot verkar du och dina gelikar inte fatta vad den springande punkten är eftersom ni uppenbarligen är lika "normaliserade" som trådskaparen. 
  • Anonym (Suck)
    Anonym (H) skrev 2024-08-21 22:10:28 följande:
    Berätta vad hen menade då.
    Hönan? Du har verkligen svart bälte i att inte förstå det du läser.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (H) skrev 2024-08-22 14:00:35 följande:
    Du är ett barn, precis som jag misstänkte. En vuxen normalintelligent person skulle inte bete sig eller skriva som du gör så jag hade mina aningar. Har inte skolan börjat för höstterminen än?
    Fint att du speglar dig själv i andra. Vet själv inte hur det är att vara korkad men jag kan vara beklaga att du är det. Tufft liv du måste ha.
Svar på tråden Separera med små barn?