Sexuell jämställdhet
"Jag får inte ligga gratis så jag vill att det ska vara lagligt för mig att utnyttja människor som inte har möjlighet att säga nej"... Mysigt! Du har inte funderat på om det är dina vidriga värderingar och trista människosyn som repellerar kvinnor...?
Om du verkligen vill ha sex och tycker att det verkar vara helt okej att jobba som prostituerad så får du väl börja sälja rumpan till kåta kubbar själv, förmodligen betydligt lättare för dig på den marknaden. Då får du nästan garanterat ha sex. Problemet löst!
Mitt förslag är att vi legaliserar sexköp så att dessa män kan få lite sex och närhet ibland. Det talas mycket om den kvinnliga psykiska ohälsan men det finns en enorm ohälsa hos oss män också som får gå sexlösa hela livet ingen bryr sig om.
Det är ju inte kvinnornas fel att män generellt är noll kräsna och sätter på vilka skator som helst, samt att män inte anstränger sig alls lika mycket. Om du tänker på hur mycket tid kvinnor lägger på att duscha, fixa hår och smink, omsorgsfullt välja kläder, stryka kläder och att lukta gott m.m... Efter den ansträngningen är kvinnan definitivt värd ett ligg.
Vill ni kvinnor att vi killar sminkar oss? Jag gör gärna det om det ökar min chanser.