Inlägg från: Anonym (donation) |Visa alla inlägg
  • Anonym (donation)

Sexuell jämställdhet

Anonym (.) skrev 2024-08-17 05:24:09 följande:

Tänkte på att det var något land som hade automater där männen kunde stoppa in den och maskinen tillfredsställde mannen. Det vore kanske något att införa i Sverige 

De maskinerna är för donation. Framtas och testas i japan och Korea tror jag men sjukhus har inte köpt in dem. Det är för att det är svårare än man kanske kan tro att lämna spermaprov i sjukhusmiljö fast med maskinen går det snabbt och smidigt. Är som ett slags "gloryhole" i väggen. Man stoppar in snoppen och en väldigt kort stund senare har man lämnat ett spermaprov.
  • Anonym (donation)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-17 07:52:32 följande:

Det är faktiskt inte kvinnors ansvar att lösa problemet att vissa män är sjukt oattraktiva. Det handlar självklart inte bara om utseende utan om värderingar och syn på medmänniskor.

Frågan är hur TS tänkt lösa problemet med att det finns män som har behov av sex men som inte lyckas attrahera någon att ha sex med. Skall det arrangeras ett stort lotteri där kvinnor tvingas bli ett objekt som män kan vinna för en timme, en dag eller en vecka.

Träffade på en stolle på en swingersklubb för några år sedan som besökte klubben två helger i rad utan att så att säga få till det och skrev då ett inlägg på klubbens klotterplank att nu har jag två veckor på raken åkt 70 mil för att besöka klubben och ingen har haft sex med mig så han ville att klubben skulle arrangera ett spel där klubben lottade samman par. Föga förvånande så var det ingen av klubbens kvinnor som tyckte att det var en lockade och bra ide. 

Händer till och från också på tantrakurser där man tar in singlar att det blir män som blir utan partner vid övningarna då det självklart bygger på frivillighet och samtycke där vissa män helt enkelt inte kan locka någon kvinna till att vara övningskamrat  utan kvinnorna väljer ibland att bild par med varandra och så har man som kursledare en eller flera vuxen man som tycker att livet är sjukt orättvist. 

Det är nog ett resultat av att ha växt upp med vänsterpolitik. "alla skall med" "alla är lika mycket värda" Equiality, equity osv. Ingen vinner i idrott, alla får deltagarmedalj.
  • Anonym (donation)
    Anonym (My) skrev 2024-08-17 08:08:30 följande:

Knappast, för i så fall skulle de kvinnor som inte får sex få lika galna idéer som TS, och det får de generellt inte. 

Kvinnor tolkar inte bokstavligt på samma sätt som män.
  • Anonym (donation)
    Anonym (Dildodamen) skrev 2024-08-17 09:00:50 följande:
    Kvinnor är mycket mer vänster än män din stolle.

I så fall hypotetiserar jag snarare att det är männens tendens mot högervridenhet som gör dem till narcissistiska mansbebisar vilka tror sig ha rätt till allt utan motprestationer, och sen kommer verkligheten som ett rapp över fingrarna.

Jag är själv en utpräglat narcissistisk högerkvinna men jag vet i alla fall vem jag är.
    rätt till allt utan motprestation är väldigt, väldigt vänster. Inte höger. Skulle det föras statistik över sexuella övergrepp och partitillhörighet bland väljare hade MP, C, S och V legat i topp.
  • Anonym (donation)
    Anonym (f) skrev 2024-08-17 10:03:28 följande:
    Som en.... sexleksak alltså, jahapp köp en då
    Mycket mer Hightech än något som finns kommersiellt. Den är inte syftad till att vara en leksak, utan så tidssparande och effektiv som möjligt. 
Svar på tråden Sexuell jämställdhet