Ja eftersom ni använder kondom, du kom inte och kondomen var hel så är det inte så stor sannolikhet att barnet skulle vara ditt. Om din kompis knappt fick upp den och de hade lite sex och han kom inte är det inte omöjligt men inte så sannolikt. Så jag säger att möjligheten finns att hon legat med en tredje och inte är helt ärlig om det. Vad ni än gör innan någon av er bekräftar faderskap, gör faderskapstest.
Ibland ljuger tjejer helt enkelt också av någon anledning. Kanske hon inte vill att den tredje ska vara pappa och låtsas att det är din kompis unge tex?
När jag och min kille blev tillsammans började en fd. till han ljuga om att hon var gravid, dessutom stämde det inte ens med tidsperioden hon iså fall skulle blivit gravid ifall min kille skulle vara pappa. Hon var inneboende längre än han ville så han svarade att om du är gravid och barnet är mitt har du våldtagit mig i sömnen. Hon blev skitsur och sa att någon annan skulle få ta hand om hans barn. Sen skrev hon att hon ville ha skjuts till sjukhuset när hon skulle göra ultraljud. Sen när vi fick barn och hon fick reda på det så sa hon att hon fått ett barn och väntar en till. Min kille kan hennes personnummer och ringde skatteverket för att kolla. Allt var en lögn och hon hade inga barn öht.
Anonym (%) skrev 2024-08-15 02:07:42 följande:
kan vara så absolut, men enligt henne är vi dem enda hon legat med, tror du att det finns en tredje eftersom vi aldrig fick nån utlösning eller vad tänker du på?
sen vet man ej om ägglossningen va senare än så? Om flytningarna börjar öka 26 juli kanske ägget släppte 27 juli eller 28 juli? Sen kanske att de ökade inte ens har med ägglossningen å göra ?