Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Legat med grannen

Jag är en ensam själ, är 35 år och bor ?tillfälligt? hos mina föräldrar? Jag har ej kille och ej jobb heller? Ökat en del i vikt?Sedan maj har min granne som påstår han är singel hört av sig till mig.. Han har kanske inget stadigt sällskap men många tjejer besöker honom? Och en natt hörde han av sig igen? Så jag tänkte vaddå och gick dit med lätt vånda?Han bjöd på vin och det kändes som vi hade nån koppling trots allt men kanske för jag också saknar riktiga vänner? Och hade sex såklart.. Det konstiga är att jag känner nån slags kemi med honom?Det kanske bara så han är men hoppas innerligt inte detta kommer fram men som
    att vi stämmer ihop med varann ändå, konstigt trodde inte jag skulle känna så för en sån person.. Inte känslor men det är nånting ändå?Men nog dumt jag gör detta hänt två gånger nu?

• Svar på tråden Legat med grannen
  • Anonym (A)

Ja kanske beror ju på om han vill mer.? 

• Anonym (A)

Det blir frågetecken efter allt jag skriver vet ej varför 😀

• Anonym (A)

Men tänker om det kommer ut liksom men jag gillade sexet ja vad vet man i denna värld? Trodde inte jag skulle tycka det med han direkt

• Anonym (A)

Nä jag vet inte jag är väl desperat på ett sätt men varför känna nån konstig kemi skit

• Anonym (A)

Jo sant beror på om han vill fler gånger? jag blir väl en i mängden ändå, han verkar ofta ha nå sällskap om han har sex med alla vet jag inte? Med vissa känner jag inget alls då jag har sex med liksom in ut hejdå? Men ja vissa kanske liksom matchar bättre än andra på nått sätt?Sen vekar han vara nån som vill ha mycket närhet kanske.. Det blir lite svårt när man känner lite mer än bara sex liksom? men inga kärlekskänslor har jag men?

• Anonym (A)

Ja då gör han det nog med flera då så bäst att inte driva det längre än så. Han är äldre också, har barn osv. inget för mig egentligen får väl tacka för stunden?

• Anonym (A)

Jo han är rätt öppen att han bara vill ha sex? Jag är vann vid killar män som inte svarar längre på meddelanden osv. Nu bor vi ju grannar jag kan ju se när han är hemma osv och om han är med nån..Jag tänker liksom inte han på det sättet..
    kanske ville jag bara ha kramar ändå så men bättre leta efter nån annan tänk om han ljuger och är ihop med nån eller nått

• Anonym (A)

Jo han har haft förhållande jag vet allt för vi är grannar? Och en tjej är där rätt ofta.. Ville endast se hur detta var kanske jag gjort nått mycket dumt.., 
    Men blir ju frestad på nått sätt, det ä inte menar jag ska fortsätta med han.. Trots allt blir man typ smickrad eller nått så?

• Anonym (A)

Ja ok vet inte riktigt hur jag skulle ta reda på det isåfall? Men förhoppningsvis säger han inget att vi varit med varann vore ju dumt mot de andra isåfall eller den andra? 

• Anonym (A)

Jo han dejtar ju flera såg en ny senast igår? Men frågan är är han taskig mot mig då eller mot nya dejten.Jag visste ju redan innan han var med fler kanske inte hon vet, och lär ju inte misstänka han varit med mig om hon vinkar så glatt? Kanske vill han ha det på det sättet? Nu inser jag att han inte har nån stadig iaf. Jag bryr mig ändå inte just nu?

• Anonym (A)

Ja jag vet inte. Att jag gått till en människa jag inte tänkte och nu ångrar mig lätt och får även konstiga känslor om det. Visste ändå han var med flera innan, så ja det hade jag ju redan i beräkningen ändå

• Anonym (A)

Jo det är sant

• Anonym (A)

Mee jag undrar så varför jag stör mig när han sitter där på sin altan själv, typ tittar mot mitt håll då och då?Och jag är i trädgården tittar åt hans håll hela tiden? Men hör inte av sig osv.. Nej riktigt irriterande situation?

• Anonym (A)

Nu har jag fått rätt klart för mig att vi endast är KK och jag är inga känslor inblandade  det hela?

• Anonym (A)
    Anonym (M) skrev 2024-08-17 11:31:53 följande:
    Äh, om han hade varit intresserad så får han väl anstränga sig mer än att titta mot hållet där du bor. Bry dig inte så mycket om det, sysselsätt dig med något annat.
    Nu vet jag att vi endast är KK och jag har inga känslor inblandade. Känns bra jag vet var jag har han satt säga?
Svar på tråden Legat med grannen