• Anonym (A)

Legat med grannen

Jag är en ensam själ, är 35 år och bor ?tillfälligt? hos mina föräldrar? Jag har ej kille och ej jobb heller? Ökat en del i vikt?Sedan maj har min granne som påstår han är singel hört av sig till mig.. Han har kanske inget stadigt sällskap men många tjejer besöker honom? Och en natt hörde han av sig igen? Så jag tänkte vaddå och gick dit med lätt vånda?Han bjöd på vin och det kändes som vi hade nån koppling trots allt men kanske för jag också saknar riktiga vänner? Och hade sex såklart.. Det konstiga är att jag känner nån slags kemi med honom?Det kanske bara så han är men hoppas innerligt inte detta kommer fram men som
    att vi stämmer ihop med varann ändå, konstigt trodde inte jag skulle känna så för en sån person.. Inte känslor men det är nånting ändå?Men nog dumt jag gör detta hänt två gånger nu?

• Svar på tråden Legat med grannen
  • Anonym (Kul!)

Kul! Men varför får det inte hända igen? Så länge ingen av er vill mer så kan ni väl ha kravlöst sex? Om någon av er vill mer så blir det ju lite mer komplicerad, men inte om det gäller båda 😉

• Anonym (A)

Ja kanske beror ju på om han vill mer.? 

• Anonym (A)

Det blir frågetecken efter allt jag skriver vet ej varför 😀

• Anonym (A)

Men tänker om det kommer ut liksom men jag gillade sexet ja vad vet man i denna värld? Trodde inte jag skulle tycka det med han direkt

• Anonym (Kul!)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 10:59:51 följande:

Men tänker om det kommer ut liksom men jag gillade sexet ja vad vet man i denna värld? Trodde inte jag skulle tycka det med han direkt

Det gör väl inget om det kommer ut? Folk ligger ju med varandra hela tiden ☺️
  • Anonym (Kul!)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 10:57:25 följande:

Det blir frågetecken efter allt jag skriver vet ej varför 😀

FL kan vara lite busigt ibland! 🙃
  • Anonym (A)

Nä jag vet inte jag är väl desperat på ett sätt men varför känna nån konstig kemi skit

• Anonym (Kul!)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 11:20:35 följande:

Nä jag vet inte jag är väl desperat på ett sätt men varför känna nån konstig kemi skit

Tycker du ska slappna av och njuta av stunden! Om någon av er får känslor kan ni ta det då. Du låter väldigt odesperat som har hett sex så nära och bra 🤩
  • Anonym (A)

Jo sant beror på om han vill fler gånger? jag blir väl en i mängden ändå, han verkar ofta ha nå sällskap om han har sex med alla vet jag inte? Med vissa känner jag inget alls då jag har sex med liksom in ut hejdå? Men ja vissa kanske liksom matchar bättre än andra på nått sätt?Sen vekar han vara nån som vill ha mycket närhet kanske.. Det blir lite svårt när man känner lite mer än bara sex liksom? men inga kärlekskänslor har jag men?

• Anonym (J)

Ja frågan är hur många tjejer han gör så med då? Om tjejerna går där ut och in hej vilt. Det kanske är något att fundera på, så du inte blir sårad. 

Svar på tråden Legat med grannen