• Anonym (A)

Legat med grannen

Jag är en ensam själ, är 35 år och bor ?tillfälligt? hos mina föräldrar? Jag har ej kille och ej jobb heller? Ökat en del i vikt?Sedan maj har min granne som påstår han är singel hört av sig till mig.. Han har kanske inget stadigt sällskap men många tjejer besöker honom? Och en natt hörde han av sig igen? Så jag tänkte vaddå och gick dit med lätt vånda?Han bjöd på vin och det kändes som vi hade nån koppling trots allt men kanske för jag också saknar riktiga vänner? Och hade sex såklart.. Det konstiga är att jag känner nån slags kemi med honom?Det kanske bara så han är men hoppas innerligt inte detta kommer fram men som
    att vi stämmer ihop med varann ändå, konstigt trodde inte jag skulle känna så för en sån person.. Inte känslor men det är nånting ändå?Men nog dumt jag gör detta hänt två gånger nu?

• Svar på tråden Legat med grannen
  • Anonym (J)

Hoppas ni skyddade er, när han är med många samtidigt?. 

• Anonym (A)

Ja då gör han det nog med flera då så bäst att inte driva det längre än så. Han är äldre också, har barn osv. inget för mig egentligen får väl tacka för stunden?

• Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 11:48:16 följande:

Ja då gör han det nog med flera då så bäst att inte driva det längre än så. Han är äldre också, har barn osv. inget för mig egentligen får väl tacka för stunden?

Jag vill inte låta negativ, utan bara be dig vara försiktig för att inte bli sårad. Han kanske vill vara med bara dig även om han är med flera. Men det sänder ju ut lite fel signaler. Men vem vet. Han kanske känner som du. Om ni ses fler gånger så märker du säkert på honom vad han vill. Speciellt om ni bara skulle umgås och inte ligga. Det kan ju bara ett tips till dig. Vill han ses ändå, så är han troligtvis intresserad. 

Är han äldre och har barn och du känner att det inte är något att satsa på pga det så är det kanske inte det. Men innan lät det lite som att du ändå är nyfiken? 

• Anonym (J)

Annars kan ni väl vara KK bara om du är okej med det. 

• Anonym (A)

Jo han är rätt öppen att han bara vill ha sex? Jag är vann vid killar män som inte svarar längre på meddelanden osv. Nu bor vi ju grannar jag kan ju se när han är hemma osv och om han är med nån..Jag tänker liksom inte han på det sättet..
    kanske ville jag bara ha kramar ändå så men bättre leta efter nån annan tänk om han ljuger och är ihop med nån eller nått

• Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 12:08:48 följande:

Jo han är rätt öppen att han bara vill ha sex? Jag är vann vid killar män som inte svarar längre på meddelanden osv. Nu bor vi ju grannar jag kan ju se när han är hemma osv och om han är med nån..Jag tänker liksom inte han på det sättet..
    kanske ville jag bara ha kramar ändå så men bättre leta efter nån annan tänk om han ljuger och är ihop med nån eller nått

Undra varför han inte vill ha ett förhållande? Menar han har ju ändå barn. Han borde ju ha varit i något seriöst innan. 

Ja man vet ju inte. Har själv träffat en sådan, som hade tjej men gick bakom ryggen på henne med andra. Den tjejen är han med än idag. Jag berättade för henne men hon valde att tro honom så jaja.

Men det behöver ju inte vara så att den här mannen är sådan. Han kanske bara inte vill binda sig. 

• Anonym (A)

Jo han har haft förhållande jag vet allt för vi är grannar? Och en tjej är där rätt ofta.. Ville endast se hur detta var kanske jag gjort nått mycket dumt.., 
    Men blir ju frestad på nått sätt, det ä inte menar jag ska fortsätta med han.. Trots allt blir man typ smickrad eller nått så?

• Anonym (J)
    jontebula skrev 2024-08-14 18:08:08 följande:

Bra ha sex med grannar då behöver man inte gå långt för att ligga.

Så länge man inte blir ovän med den så är det ju praktiskt kanske 
  • Anonym (J)
    Anonym (A) skrev 2024-08-14 13:07:16 följande:

Jo han har haft förhållande jag vet allt för vi är grannar? Och en tjej är där rätt ofta.. Ville endast se hur detta var kanske jag gjort nått mycket dumt.., 
    Men blir ju frestad på nått sätt, det ä inte menar jag ska fortsätta med han.. Trots allt blir man typ smickrad eller nått så?

Kan du kanske luska i om han har en flickvän? Du har ju inte gjort något fel så länge du inte vet om han har någon eller inte. 
Svar på tråden Legat med grannen